Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 5: Kiyo's en zijn koppigheid!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

22 nov 2010 - 7:32

640

2

212



Episode 5: Kiyo's en zijn koppigheid!!

“Kiyo!, riep Ralph en hielp hem overeind.
“what the heck, zei Kiyo tandenknarsend en ging recht op staan.
“jongeman kun je niet uitkijken, zei de man fel.
Kiyo schrok zich terpletter van zijn ruwe stem.
“Arley, u bent in orde!, zei Ralph opgelucht.
“ja, jongen en wie is die jongen?, vroeg Arley verbaasd toen die Kiyo zo tegen de pijn zag vechten.
“ik ben Kiyo een Pokémon Ranger, zei Kiyo en veegde het zweet van zijn voorhoofd.
“je bent helemaal klam en zwak, zei Arley ongerust.
Kiyo keek hem boos aan, hoe durfde die ouwe vent hem daarop te wijzen!
Hij is geen klein kind meer, hij had al voor hetere vuren gestaan en alsnog kreeg hij kritiek van zijn bloedeigen vader, Dacht Kiyo vertwijfeld.
“Kiyo, zei Ralph ongerust.
“Pichu!, riep Pichu en rende naar het pad af.
“Pichu!, riep Kiyo en rende erachter aan.
Als Pichu in de handen van de Pinchers zou komen dan kon hij zichzelf het nooit vergeven.
Hij hoorde achter zich de voetstappen van Ralph en Arley.
Maar begon snelheid te verliezen en stopte net vlak voor een smalle opening in de rotswand.
Hij zag door de smalle spleet de Pokémon Pinchers Pichu in het nauw drijven maar toen pakte een van de Pinchers Pichu op en gooide hem met een smak tegen de grond.
“Hey!, laat dat!, riep Kiyo boos en ging voor de versufte Pichu staan.
Maar Kiyo zag toen dat zijn Ukelele in stukken lag en voelde een woede opborrelen.
“Pichu, zei Pichu met tranen in zijn ogen en keek naar zijn geliefde Ukelele.
“zo dus de Ranger laat zich zien?, zei een van de Pinchers slinks.
Kiyo voelde een hevige steek in zijn zij maar vermande zich en keek hem vuil aan.
“ja, en? Daar ben ik een Ranger voor!, riep Kiyo boos.
“zo en is kijken wat we met jou gaan doen?, zei de Pincher die het verst achter de andere Pincher stond.
“als jullie Pichu met een poot aanraken krijgen jullie met mij te maken hoor je dat?!, riep Kiyo boos en Pichu keek hem met betraande ogen aan.
“we gaan hem vermorzelen!, Cranidos!, riep de Pincher die het dichtst bij hem stond.
Er kwam een kleine forse Pokémon hun kant uit lopen.
“vermorzel hem!, riepen de Pinchers in koor.
Kiyo die nog steeds gewond was en geen energie meer over had kon nog maar net ontwijken en kwam op zijn pijnlijke kant terecht.
Zonder enkele waarschuwing rende Pichu op de Cranidos af en deed zijn Thundershock op volle kracht die de Cranidos liet verlammen.
“Pichu!, pichu!, riep Pichu en ging voor de gewonde Kiyo staan.
“P-Pichu?, laat de rest maar aan mij over, zei Kiyo hijgend en krabbelde met moeite overeind.
“Pi, zei Pichu en gebaarde dat Kiyo moest blijven liggen.
“we doen dit samen, maatje, zei Kiyo en richtte zijn arm op de Cranidos.
“Pichu!, riep Pichu strijdvaardig.
“Capture On!, Cranidos!, riep Kiyo en opdat moment kwamen Arley en Ralph binnen rennen.
Pichu keek Kiyo bezorgd aan maar zag tegelijkertijd dat Kiyo het ook voor Cranidos deed.
Uiteindelijk werd Cranidos door twee cirkels gevangen en zakte Kiyo door een knie.
“Capture Compleet, Cranidos je bent vrij, zei Kiyo hijgend.
“Kiyo, zei Ralph en rende naar hem toe.
Pichu keek met tranen naar Kiyo die hem beschermd had en omhelsde hem toen stevig.
“Pichu, we moeten je Ukelele laten maken maar ren er niet meer zomaar vandoor, oke? Ik ben je vriend en zal je helpen, zei Kiyo en aaide de ongelukkige Pichu over zijn koppie.
“ach, wat ontroerend zeg!, onderbrak de Pincher hem.
“Broertje het Embleem!, ik heb het!, riep de ander Pincher die iets in zijn handen had.
Maar nog geen seconden later hoorde Kiyo een luidgebrul.
En zag toen de Legendarische Pokémon Raikou voorbij scheren.
“catch ya, later losers,!, riepen de Pincher broertjes in koor.
Kiyo keek hem vuil aan en kon de pijn haast niet meer verdragen en ging op handen en knieën staan.
“Kiyo, je hebt direct hulp nodig, zei Arley en pakte Kiyo bij een arm beet.
Hij zag toen dat het zwart voor zijn ogen werd en verloor het bewustzijn.


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 22 nov 2010 - 16:28:
nice!

verderr


PokemonPower
PokemonPower zei op 22 nov 2010 - 15:19:
leuk
snel verder