Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Enrique Iglesias » De Ontvoering

Enrique Iglesias

22 nov 2010 - 21:28

147

0

315



De Ontvoering

Enrique was boodschappen aan het doen voor zijn optredens van vanavond toen hij ineens gegil had gehoord en even later weggetrokken werd door twee mannen met maskers op.

Een hele tijd later deed Enrique zijn ogen open en kneep zijn ogen even samen want hij zag helemaal niks behalve een klein beetje licht dat door een klein raam de ruimte binnenkwam waar hij in zat. Hij probeerde erachter te komen waar hij zat maar het enige dat hij op kon maken was dat hij vlakbij een vliegveld zat. Hij hoorde namelijk om de paar minuten vliegtuigen overkomen. Maar hij vond het eigenlijk veel belangrijker waarom hij was ontvoerd en wat de ontvoerders van hem wilde. Hij was op zijn rug gaan liggen en staarde omhoog toen hij ineens voetstappen hoorde. Meteen ging hij rechtop zitten en staarde een beetje zielig voor zich uit. Hij vroeg zich nog steeds af wat er allemaal gebeurde. Toen hij zag dat er wat eten en drinken door een luik werd geschoven zuchtte hij even. Zou hij dit wel overleven?.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.