Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 6: het Voicemail bericht van Summer!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

23 nov 2010 - 7:46

904

1

207



Episode 6: het Voicemail bericht van Summer!!!!

Hij zag toen dat het zwart voor zijn ogen werd en verloor het bewustzijn.
Toen hij wakker werd voelde hij dat er een klein lichaampje bovenop hem lag.
Het was Pichu die de hele nacht bij hem had gelegen en hem had bewaakt. zijn Ukelele was nog niet gemaakt dus lag hij bij Kiyo.
Pichu’s oogjes waren rood en gezwollen en blijkbaar had hij dus heel veel verdriet gehad om Kiyo en zijn geliefde Ukelele.
Pichu deed langzaam zijn oogjes open en zag dat Kiyo wakker was.
“Pichu!, pichu!, riep Pichu opgelucht en begon hem vrolijk te likken en kopjes te geven als een kat.
Kiyo streek met zijn hand over zijn bovenlijf en voelde een verband eromheen zitten.
“waar ben ik?, vroeg Kiyo verward.
“in mijn huis, jongen, zei de stem van Booker.
“Booker!, wat ben ik blij om je te zien!, zei Kiyo opgelucht dat het Booker was en niet iemand van de Pokémon Pinchers.
“hoe voel je je? Je was er slecht aan toe toen Arley en Ralph je binnen brachten, zei Booker en ging bij hem zitten.
“ik voel me uitstekend maar wel hongerig, zei Kiyo en werd knalrood.
“o en Pichu je Ukelele is klaar, zei Booker en gaf Pichu zijn Ukelele terug.
“pichu!, riep Pichu blij en ging met zijn pootje over de snaren waar een zuiver geluid uitkwam.
Kiyo stapte uit bed en trok zijn schoenen en shirt aan.
En ging met Pichu naar buiten waar Booker en een jongen zaten.
“hier een lekker ontbijtje, brood met honing van de Combee, zei de jongen.
Kiyo trok een vies gezicht en nam aarzelende hap en voelde dat zijn kracht beetje bij beetje terug kwam.
Pichu had een appel te pakken en had er moeite mee om hem op te eten.
Kiyo brak zonder enige moeite de appel doormidden en gaf de ene helft aan Pichu.
“Kiyo, ik heb gehoord dat Rangers Partner Pokémon hebben?, vroeg de jongen.
Kiyo keek hem verbaasd aan.
“ja, dat klopt maar ik kan niet zomaar een Pokémon uit zijn natuurlijke omgeving wegnemen dus dat zit er voor mij niet in, zei Kiyo met een lichte blos op zijn wangen.
“nou ik kan zo zien dat jij en Ukelele Pichu goeie vrienden zijn hij is niet van je weg te houden, zei Booker.
Kiyo lachte en aaide Pichu over zijn kop.
“misschien neem ik Pichu wel als me partner Pokémon maar alleen als hij dat wil, zei Kiyo en Pichu sprong meteen op en zwaaide met zijn pootjes heen en weer.
“Pichu! Pichu!, zei hij en knikte vastberaden.
“oke, dan is dat geregeld Pichu jij bent mijn partner, zei Kiyo vrolijk en Pichu sprong in zijn armen.
Hij had daarna alles aan Booker uitgelegd wat er gebeurt was van de dag ervoor hoe hij van huis naar Oblivia is komen tot aan de missie die Prof. Hastings hem had gegeven.
En hoe gescheiden werd van Summer zijn vriendin.
Kiyo kreeg toen een brok in zijn keel en dacht aan het lachende gezicht van haar.
Diep vanbinnen vond hij haar leuk maar wist dat dat nooit zou gebeuren.
En keek terneergeslagen naar de opkomende zon.
Door de pijn die hij afgelopen 48 uur die hij had moeten verdragen deed dit het meeste pijn.
“Kiyo, ik en Nick kunnen je niet verder helpen maar Rand de plaatselijke Ranger hier zo kan je wel helpen, hij heeft een dochter genaamd Nema en zijn vrouw Leanne, zei Booker en wees op de kaart waar zijn huis moest zijn.
“bedankt voor alles Booker en Nick, jullie zijn een grote hulp voor me geweest, zei Kiyo en sprong van de veranda.
“geen dank jongeman, doe in het vervolg wel voorzichtig en jij ook kleine man, zei Booker tegen Kiyo en Pichu.
Pichu glimlachte en ging met zijn pootje over de snaren van zijn Ukelele en maakte toen een wat langere nood.
“ik zie jullie gauw weer!, riep Kiyo hen na en liep met Pichu over het strand naar een strand huisje.
Het was zacht weer en de zon scheen fel in de lucht enkele Wingull en Pelipper vlogen hoog in de lucht zonder enkele wolken samen trekkingen.
“Pichu, zei Pichu genietend van het weer.
“uhm… Pichu, kijk daar, zei Kiyo en naar een kapotte Z.Z. Flyer.
Pichu werd toen zo boos dat hij er heen rende en dat ding kapot maakte.
Kiyo hoorde een vaag gezoem; het bleek zijn Voice Nav. te zijn maar door het zeewater hoorde hij er niks van.
En toen begon zijn Voice Mail te piepen.
“Kiyo!, Kiyo!, ben jij dat?, vroeg de stem van Summer hoopvol.
“Summer!, ben jij dat? Waar zit je in ’s hemelsnaam ik maak me erge zorgen!, zei Kiyo door het microfoontje heen.
“Dat weet ik niet, Kiyo, ben je in orde?, vroeg Summer bezorgd.
“nou…laat ik zeggen dat ik soort van gewond ben, zei Kiyo vertwijfelt.
“is het erg? Nee toch? Waar ben je nu?, vroeg Summer met gehaaste stem.
“nee, het is niet erg maar hoe ben jij er van…Summer! Summer antwoord!, riep Kiyo met tranen in zijn ogen.
“…………………………………………………………”
Ze had het gesprek gestopt zonder enkele waarschuwing.
Nu begon hij het echt te bezien en wilde zo snel mogelijk naar Summer.
Maar hoe?.
Hij begon de moed te verliezen en zakte van ellende door zijn knieën.
“Pichu, zei Pichu ongerust en kroop tegen Kiyo aan.
Kiyo glimlachte en Pichu ging met zijn pootje over zijn Ukelele heen.
Hij moest Rand zien te bereiken voor het donker werd en voelde toen een stekende pijn opkomen.
Door te lang gebukt te zitten begon de wond op zijn zij te prikken en ging staan.
Kiyo keek om zich heen en zag nergens een Nema, Leanne of Rand.
En toen zag hij een klein meisje met een bril en groene haren lopen.


Reacties:


PokemonPower
PokemonPower zei op 23 nov 2010 - 15:04:
leuk