Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Only Fools Fall In Love, So I Guess I'm One Of Them » Chapter Ten

Only Fools Fall In Love, So I Guess I'm One Of Them

26 nov 2010 - 17:49

373

1

217



Chapter Ten

Zonder een woord te zeggen rende ik het huis in, en ik rook dat Emmett in de keuken was. Ik liep naar hem toe, sprong in zijn armen en knuffelde hem haast plat.
"Het spijt me, Emmett, ik had niet zo stom mogen doen," fluisterde ik. Hij keek me stomverbaasd aan.
"IK val JOU aan, en JIJ zegt sorry tegen MIJ? Jezus, gestoord mens!" Hij wreef over mijn hoofd, mijn haren gingen helemaal in de war. Ik hoorde hoe Edward in de deuropening kwam staan.
"Ik had kunnen weten dat er zoiets zou gebeuren. Edward heeft me vaak genoeg gezegd dat jullie dat puur instinctief doen. Dan kan ik niet verwachten dat je... iets niet aanvalt als je dorst hebt," hakkelde ik. Hij grinnikte en wreef over mijn rug.
"Het spijt me echt ontzettend, ik had je nooit mogen aanvallen. Je ruikt niet eens eetbaar."
"Stink ik?" vroeg ik geschrokken. Edward lachte.
"Nee, je ruikt gewoon niet als iets dat wij kunnen eten. Meer als... tja, als wat?"
"Als kleren die net uit de winkel komen." Alice danste de kamer binnen en drukte een zoen op mijn wang.
"Ik ben blij dat je terug bent. Edward is niet uit te staan als hij zich zorgen maakt." Zorgen? Ik wilde niet hij ongerust zou zijn!
"Maggie, het is helemaal niet zo erg als Alice zegt."
"Nee, jij bent gewoon een stuk chagrijn," glimlachte ze fijntjes. Ik beet op mijn lip om niet keihard in lachen uit te barsten, maar natuurlijk had Edward me meteen door.
"Lach niet"
"Of anders?" Hij dacht na, maar leek geen straf te kunnen bedenken waar hij zichzelf niet mee raakte.
"Anders kietel ik je dood!" Emmett voegde de daad bij het woord en boorde zijn ijzeren vingers tussen mijn ribben. Ik gilde en sprong achteruit, maar Edward was die dag erg broedersgezind en hield me met plezier tegen.
"Edward, laat me los, ik kan er niet tegen!" De tranen stonden in mijn ogen, terwijl ik wanhopig Emmett probeerde af te weren. Aangezien ik mijn handen -dankzij Edward- niet kon gebruiken, schopte ik maar naar alle kanten. Plots voelde ik hoe Emmett van me weg werd geslingerd en met een klap tegen de keukenkast belandde.
"Wauw, mooie trap, Mag," giechelde Alice. Het deurtje viel van de kast, bovenop Emmett's hoofd. Had ik dat gedaan?


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 25 nov 2010 - 7:19:
superleuk.
wolf & vampier,
erg origineeellll..
Stuur je me een berichtje als je weer verder bentt ?
xxxx