Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Two possibilities, one choice, what will you choose >Th storie < » 001

Two possibilities, one choice, what will you choose >Th storie <

3 april 2011 - 11:57

227

0

168



001

Lynn pov :

Ik werd wakker om 6 uur s'morgens . Soms hoopte ik dat ik nooit meer wakker werd of dat ik wakker werd in mijn zachte kingsize bed met mijn heerlijke satijnen lakens met mijn heerlijk zachte kussen die naar frambozen ruikt maar dat is nou eenmaal onmogelijk niet eens in mijn zoetse dromen , o ja ik kan niet dromen . Ik kan al maanden niet dromen , ik krijg alleen nachtmarries . Dat komt door mijn o z goee vader hij was een rijke man met een goed rijk bedrijf tot mijn moeder een ongeluk kreeg , mijn vader wou dat mijn moeder per se naar het bedrijf ging , omdat hij ziek was . De ongeluk was door hem gekomen , maar wat is het toch weer makkelijk om iemand anders de schuld te geven . Mijn vader was elke dag dronken door de dood van mijn moeder , het begon door een flesje bier te drinken en toen werd het meerdere mijn vaders zaken gingen slecht hij moest zelfs zijn bedrijf sluiten . Dus dat was weer mijn schuld zins dien sloeg hij mij elke dag bond en blauw het is wel 1 jaartje terug maar toch voelt het als of het gisteren was . Ik moet nu wel op staan want anders kom ik te laat bij mijn eerste baan bij de tankstation het is niet het beste baan ooit maar het betaalt goed .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.