Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Two possibilities, one choice, what will you choose >Th storie < » 005

Two possibilities, one choice, what will you choose >Th storie <

3 april 2011 - 12:38

284

0

170



005

Lynn pov :

Ik voelde iemand aan me trekken . En toen barstte ik in het huilen uit .' Rustig maar ik ben hier het komt wel goed .' hoorde ik iemand zeggen . Ik zat zo een 15 minuten tot ik .'dankje.' zei tegen mij mysterieuse redder .
Ik zag dat het Bill was , hij keek me diep in de ogen en kreeg van binnen een gevoel dat ik nooit heb gevoelt we zaten zo een tijdje tot dat we zagen dat het donker werd .' Lynn ik denk dat het beter is als we hier weg gaan .' zei Bill . we stonden op en gingen naar mijn auto er was niemand hier dus niemand had gezien dat mijn auto sleutels gewoon in de auto waren .' Kijk hier is je shirt .' ik nam mijn shirt van Bill aan en zo reden we weg hij wou niet dat ik reed , omdat hij zij dat het te heftig was wat ik had meegemaakt . ' Lynn waar woon je ?' vroeg Bill ik antwoordde zijn vraag en ik deed de radio op en net op dat moment kwam Darkside of the sun op de radio http://www.youtube.com/watch?v=iarAnx2PazA Bill en ik zongen mee met de radio toen we aan kwamen bij mijn huis schrok Bill even hij dacht zeker dat ik in een mooi super duur huis woonde niet in een appartement zeker .' Jij hebt dat geld echt nodig .' zei Bill . Ik had dat geld helemaal niet nodig ik heb meer dan genoeg geld op mijn bankrekening . Ik had geld om een villa te kopen en dan nog had ik nog geld over . ' Ik heb meer geld dan je denkt , maar ik bewaar het geld voor echt nodige dingen.' zeg ik zacht maar toch dat Bill het hoorde .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.