Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 7: ontmoeting met Leanne en Nema!!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

25 nov 2010 - 7:48

1042

2

257



Episode 7: ontmoeting met Leanne en Nema!!!!!

Kiyo keek om zich heen en zag nergens een Nema, Leanne of Rand.
En toen zag hij een klein meisje met een bril en groene haren lopen.
“hey!, ken jij Rand?, of in ieder geval een meisje dat Nema heet?, vroeg Kiyo hoopvol.
“ja, die ken ik want dat is namelijk mijn vader, zei het meisje joviaal.
“dan ben jij Nema neem ik aan?, vroeg Kiyo.
“ja, en jij?, vroeg Nema en keek Kiyo van onder tot boven aan.
“ik ben Kiyo een Pokémon Ranger, zei Kiyo vriendelijk.
“oke, wacht die oude man had al een Pidgey gestuurd, hoe heette hij ookal weer?, zei Nema nadenkend.
“botenmaker Booker? Hij is super aardig, zei Kiyo gewaarheidstrouw.
“weet ik, maar zou je me kunnen helpen met die Z. Z Flyer? Ik wil onderzoek doen en hij is te zwaar voor me, zei Nema en zette haar bril recht.
Hij keek haar vertwijfelt aan. Als hij dat zou proberen in zijn toestand dan lag hij binnen no time weer op de grond te kreunen van de pijn.
“uhm… ik ben niet in staat om zware dingen op te tillen, zei Kiyo vertwijfelt en Nema keek hem toen verontwaardigd aan.
Hoezo je bent niet in staat om het mee te slepen?, vroeg Nema achterdochtig.
“ik ben zwaar verwond tijdens de vlucht hier naartoe en nu moet ik het heel rustig aan doen van Booker, zei Kiyo en trok zijn shirt een beetje omhoog zodat ze het verband zou zien.
“dat maakt de zaak anders, kan je wel slepen?, vroeg Nema en pakte een lang touw uit haar zak.
“ja, proberen kan geen kwaad, toch Pichu?, zei Kiyo tegen zijn maatje.
“pichu, zei Pichu glimlachend en ging met zijn pootje over zijn Ukelele.
Pichu was altijd nog heel alert en waakzaam tegenover Kiyo en keek telkens alle kanten op. die ervaring met de Pokémon Pinchers op Dolce Island had hem heel bang gemaakt en Kiyo begreep wel dat Pichu vlakbij hem bleef.
Kiyo had van Booker gehoord dat de Pinchers zijn vriendjes hadden ontvoerd en dat Pichu daarom zo waakzaam was tegenover hem.
Pichu had de hele tijd tegen zijn benen geleund want hij was nog wel altijd een wilde Pokémon en die waren nog altijd heel schuw.
Kiyo had Pichu op zijn schouder gezet en bond het touw om het apparaat heen.
En begon te trekken dat heel zwaar ging.
Toen die net voorbij het trappetje was die hij moest hebben begon Kiyo hevige steken te voelen.
Hij klapte dubbel en ging op zijn knieën in het zand zitten.
“dat had ik nooit moeten doen, zei Kiyo knarsetandend en kneep zijn ogen dicht.
“dat had ik nooit van je moeten vragen, zei Nema bezorgd.
“het gaat nu wel weer een beetje, zei Kiyo koppig en krabbelde overeind.
Hij wankelde een beetje maar bleef staan.
“pichu!, zei Pichu en gaf zijn Ukelele aan Nema en pakte een stuk touw.
“je kleine vriend gaat je helpen, zei Nema overdonderd en zelfs Kiyo was overdonderd toen kleine Pichu het touw pakte en hem hielp.
Kiyo begon toen te glimlachen en trok met Pichu mee.
Het ging veel sneller maar toen zag hij twee Primeape en hief zijn arm op.
“Capture On!, Primeape!, riep Kiyo en het tolletje ging recht op de twee Pokémon af en maakte verschillende cirkels om hen heen.
De Primeape waren nogal overdonderd toen ze waren gevangen.
“Capture Compleet, Oke, Primeape, zouden jullie me willen helpen met die Z.Z Flyer? Hij moet daarheen, zei Kiyo en wees naar een wit hek.
De twee knikte en namen zonder enkele moeite het apparaat mee.
Toen ze bij het huis waren van Rand had hij iets heel anders verwacht dan een gewoon strandhuis.
Er stond geen hutje of wat dan ook. Maar een groot huis van hout en het had een veranda waar een vrouw op zat.
Kiyo voelde weer steken opkomen en ging gebukt staan.
“pichu!, zei Pichu ongerust en reikte naar Kiyo.
“het is oke, maatje niks aan de hand, zei Kiyo en pakte de Ukelele van Nema aan en bond het touwtje voorzichtig om zijn nek.
“Nema, schat waar kom je vandaan? En wie is die jongen?, vroeg de vrouw die blijkbaar haar moeder was.
“mama, dat is Kiyo een Pokémon Ranger, hij is opzoek naar papa, Rand, zei Nema met nadruk op het laatste woord.
Kiyo keek haar aan en glimlachte.
Ookal was hij bij Nema en haar moeder. Toch miste hij Summer heel erg.
“vertel eens,hoe je hier terecht bent gekomen, zei haar moeder en legde het boek die ze in haar handen had op het tafeltje neer.
Kiyo dacht na en begon toen langzaam uit te leggen over hoe de Pokémon Pinchers hem en Summer hadden gescheiden en daarna hoe de Pinchers Pichu’s vriendjes hadden meegenomen en hoe jij daarna naar hier was gekomen.
“en daarom moet ik me vriendin zo snel mogelijk vinden, zei Kiyo opgelaten en met knalrode wangen.
Pichu spitste zijn oren en hoorde een zacht gelach.
Kiyo keek ook om en zag een klein jongetje in de deuropening zitten.
“dat is mijn broertje, Timothy, zei Nema.
En toen rolde er tranen over zijn wangen, hij miste zijn familie en zijn eigen kleine broer Tyler.
Pichu merkte ook dat Kiyo hen miste en sprong in zijn armen en likte hem over zijn wangen.
“ik begrijp best wel dat het moeilijk is om gescheiden te zijn van je familie, kom daarom ook maar hier slapen, we hebben een lege logeerkamer daar kunnen jij en Pichu voorlopig wel terecht, zei Leanne en legde een hand op zijn schouder.
Kiyo glimlachte en wankelde een beetje.
“je bent ook nog een beetje klam ga maar zitten en rust een beetje uit, zei Leanne en hielp hem naar een stoel.
Kiyo ging zitten en voelde meteen dat de pijn wegzakte.
Pichu rolde zich op tot een kleine bal en ging ook slapen.
Kiyo bond de Ukelele van zijn nek en legde hem op de tafel en nam Pichu in zijn armen.
En na een tijdje viel hij inslaap.
Leanne zag dat en glimlachte.
Toen hij wakker werd lag hij in een comfortabel bed.
Pichu lag naast hem op een kussen en sliep als een blok.
Kiyo wilde dat comfortabele bed niet uit maar moest wel want zijn maag rommelde.
Hij keek op de klok naast zijn bed en zag dat het al over vieren moest zijn.
En kwam overeind en legde het dekentje over Pichu heen.
Ookal was Pichu een dapper wezentje dat betekende niet dat het nog maar een baby’tje was want het was wel een Pichu en geen Pikachu.
“waar is me Styler, mompelde Kiyo en keek om zich heen.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 28 nov 2010 - 19:27:
Aww, Pichu is zo cuteee .


PokemonPower
PokemonPower zei op 25 nov 2010 - 15:15:
leuk
en alweer lang hé