Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 52.I don't like her...

Morgenrood {afgelopen}

26 nov 2010 - 15:47

307

8

478



52.I don't like her...

Sorrysorrysorrysorrrysorry!!! Voor de kortheid :$

'Kachiri, we zijn er!' riep ik door de hotelkamerd. Ik liep rustig naar binnen en Jasper volgde  mijn voorbeeld. Anica bleef ongemakkelijk in de deuropening.
'Je mag wel binnenkomen, hoor,' lachte ik.
'Wie mag binnenkomen?' vroeg ik Kachiri terwijl ze uit haar kamer kwam.
'Euh. Kachiri, dit is Anica,' zei ik voorzichtig. Kachiri's ogen schoten nog wijder open.
'Wat? Wie í­s zij?' Ze was razend. Ik keek Jasper doordringend aan en hij knikte. Kachiri begon wat langzamer adem te halen en ze werd bijna weer rustig.
'Wie is dat?' siste ze herhalend op haar eerdere vraag.
'Dat is Anica, dat zegt ze net,' zei Jasper droog. Ik keek naar Anica. Ze stond nog steeds ongemakkelijk in de deuropening en keek angstig naar Kachiri.
'Alice.. het is al goed, ik ga wel,' zei ze zachtjes.
'Nee, blijf!' zei ik snel. Ze mocht echt ní­et weg gaan. 'Alsjeblieft. Ze draait wel weer bij, toch Kachiri?' Ik keek Kachiri dringend aan.  Ze keek me net zo dringend terug aan.
Ik zuchte. 'Kachiri, kan je even meekomen?' vroeg ik doordringend. Ze keek me nog steeds aan en knikte uiteindelijk. Ik liep naar onze kamer, van Jasper en mij. Ik deed rustig de deur achter me dicht. Een zachte 'klik' ging door de té kleine ruimte.
'Kachiri, je weet niet wat ze kan.'
'Dat weet ik wel, ze probeert jullie te manupileren, gebruiken. Zodat ze niet naar de Volturi hoeft,' siste ze.
'Hoe weet jij dat?' vroeg ik argwanend.
'Geloof me, ik ken wel meerdere mensen zoals deze hier.'
'Maar zij is anders. Ze heeft spijt van wat ze heeft gedaan, echt waar!' probeerde ik haar te overtuigen. Ze zuchte diep en keek me toen weer aan.
'Oké, maar luister, ik geef haar een kans, maar één foutje en ze ligt eruit. Ik glimlachte. Kachiri gaat haar wel leuk vinden, dat  weet ik zeker. Rara, hoe kan ik dat nou weten?
Ik liep samen met Kachiri de kamer uit.


Reacties:

1 2

irish98
irish98 zei op 18 feb 2011 - 14:57:
ondanks kortheid toch nog goed hr


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 27 nov 2010 - 10:21:
leuk ga snel verder of ik stuur kabouters

PS: niet alllemaal zijn lief hoor

xoxo Tom is hot


realMe
realMe zei op 26 nov 2010 - 19:44:
Leuk!! maakt niet uit dat het zo kort is, als het zo leuk is
ga je snel verder???


justAgirl
justAgirl zei op 26 nov 2010 - 18:11:
en nu ga jij heel snel verder zodat ik inspiratie krijg
Dit stukje is geweldig <333


Lisaa
Lisaa zei op 26 nov 2010 - 18:07:
Natuurlijk vind ik TH leukkk<3
Ik leef voor ze hihi. nee zo erg is het dan ook weer niet xd

Ik zit zelf nu in het 4e jaar, maar ik ga morgen ofzo maar eens mijn profiel bewerken , volgens mij is het enorm verouwdert ofzo ..

maar even @ the point;
ik vind je verhaal echt supervet (:
Snelmeerrrrrrrrrrrrrrr<3

xxxxx