Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I know nothing of love could you teach me ?( TH storie ) » 004

I know nothing of love could you teach me ?( TH storie )

26 nov 2010 - 16:17

513

0

141



004

Allie pov :

Ik en mijn zus liepen net van de waterval weg ik en mijn zus waren jaren hier we hebben leren praten door boeken die we hier hebben gevonden daar naast was er nog een taal die we kennen in de boeken zeggen ze dat het Frans is , me zus zij ooit dat wij hier de enigen zijn en dat is ook waar niemand weet van ons bestaan denk ik . We hoorden gepraat en we zagen twee jongens met twee meisjes zoals ons en we zagen nog twee andere jongens , van 1 die jongens was mager en lang zoals ons maar hij was iets langer dan ons hij had zwart spul om zijn ogen hij had lang haar die naar boven stook en wel een grappig gezicht , die andere had veel te grote kleren aan en had vlechtjes hij had een hoofddoek om zijn hoofd gebonden ze zagen er wel oke uit iemand trok me mee en ik wist dat het Brooke was soms was ze echt irritant er zijn hier andere mensen en dan doet ze zo ik trok me los en liep naar de vreemdelingen toe ' Allie ,kom terug je weet niet wat ze van je willen .' Ik liep gewoon lekker door . ' Wer sind die beiden Mädchen .' zei een van die jongens wat is dat nou een andere taal of zo ? ' Allie , als je niet binnen 5 seconden hier bent dan wurg ik je .' Ik Brooke keek haar niet begrijpend aan ' Wat is er zus van me .'zei ik toen kreeg ik een Is gestoord of is ze dom blik van der ' Je bent niet goed bij kop meid .' de jongens lachte wacht eens even zij kunnen ook ons taal praten , even kijken of ze OOk Frans kunnen' Brooke, il suffit de me parler en franí§ais, je veux voir si ils peuvent cette langue .(Brooke praat me in het Frans ik wil kijken of zij ook de taal kunnen .)' zei ik tegen Brooke de jongens keken ons niet begrijpend aan . Brooke begreep alles en begon te lachen oo ik weet wat ze van plan is die jongens afkraken in het Frans hahaha . ' Allie, d'accord parfois vous dire que je suis étrange de choisir le garí§on aux cheveux blancs et noirs autour des yeux est une chose noire, elle ressemble í  une encre de seiche sont pulvérisés dans les yeux et je ne parle pas de son discours í  son il semble que nous avait touché ou la foudre ou quelque chose. '(Allie , oke soms zeg jij dat ik vreemd ben naar die jongen met die witte plukken en zwart haar zijn rond zijn ogen is er zwart spul het lijkt wel of een inktvis zijn inkt in zijn ogen heeft gespoten en ik wil niet praten over zijn haar praten het lijkt we of de bliksem hem geraakt heeft of zo . )Hahahahah ik lachte me rot die zus van me heeft een humor maar eigenlijk wa het niet leuk ze moet eens naar haar zelf kijken met haar chaggie gedrag altijd .' Wij zijn Tom , Bill , Gustav en Georg '


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.