Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 003

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:34

249

0

243



003

Esmee : Ik ga zo naar Schiphol met mijn moeder maar eigenlijk wou ik dat mijn niet met mee zou gaan komen want ik weet dat ze gaat zeuren over alles en nog erger ik mag Justin Bieber niet leuk gaan vinden want dan gaat mijn moeder zich met alles bemoeien en zo ` Esmee ben je klaar om in te stappen . Ja hoor mam kom maar .` tijdsprong `Mam oke wat is ons kamer nummer . Esmee ik moet je iets vertellen . Mam ga je beginnen met zeuren alweer . Nee Esmee kijk hier jij bent 17 en je wordt straks succesvol dat betekent dat je moet touren en zo maar Dat andere jongen Justin Bieber je mag hem niet leuk beginnen te vinden want dat verpest je carriere dus begrijp je me . ''zei mijn moeder.''Mam wat is dit voor onzin kijk je wordt op iemand verliefd maar je kan die persoon niet uitkiezen .'' zei ik .'' Dat weet ik zelf ook wel Esmee maar zeg straks niet dat ik je niet heb gewaarschuud . Je weet wat er met mij is gebeurd .'' zei ze .'' De kamer nummer is 403 daar .'' ` Dus dat bedoelde ik met bemoeien ik geef toe hij is knap en ik voel iets voor hem als ik zijn liedjes hoor en naar zijn concerten ga maar dat voelt ieder meisjes fan toch . En ik ga niet de zelfde fout maken als mijn moeder .' Mam ik ga pitten ben moe . '' zei ik moe '' .Oke truste Essie . '' ''Mam niet jij ook al he .''


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.