Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 004

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:35

261

0

225



004

Justin pov :

' Usher waneer komt dat meisje Esmee nou . Justin ze moet om tien minuten hier zijn en nog iets als je verliefd op der wordt zeg te minsten hallo oke . Usher ik wordt niet verliefd op der dat weet jij zelf ook al . Justin ze is er . ' Ik zeg nu dat ik niet verliefd op der wordt wat nu onmogelijk is want ik zocht der filmpjes op internet en man wat is zij knap en ik kan der nu niet uit mijn hoofd halen ik denk dat ik verliefd ben nee ik weet het zeker ik ben verliefd . Ze is er ' Justin dit is Esmee , Esmee dit is Justin .' Ze schudde mijn hand en ik bleef haar aanstaren. Esmee pov : OMG de Justin Bieber ik voelde een bom van vlinders in mijn buik toen hij me aan raakte . ' Justin , Esmee ik moet gaan er is iets mis en dat moet ik regelen blijven jullie hier oefenen dan kom ik over een uur of zo ' Oke doei.' zeiden ik en Justin tegelijk . tijsprong 45 minuten . Justin en ik hebben wat gezongen en gepraat en weten nu alles over elkaar . Soms wou ik heb gewoon zoenen dit gevoel had ik nooit maar het is niet vervelend . ' Esmee wat vind je van mij . Ik vind je een aardige jongen die stoer doet maar heel lief is eigenlijk . ' Oke het zelfde heb ik over jou te zeggen .' Eigen lijk is dat helemaal niet waar ik vind hem geweldig . We bleven elkaar een hele tijd aankijken tot ik zijn lippen op de mijne voelde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.