Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 007

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:40

1148

0

261



007

Justin pov :

na dat ik mijn nieuw lied had gezongen moest ik ook meteen opnemen maar nu ben ik echt moe . Esmee heeft ook een lied opgenomen wat best wel grappig was want ik trok steeds rare gezichten zo dat zei moest lachen en toen Usher zei dat ik moest stoppen en hij zich weer omdraaide deed ik hem weer naar waar , Esmee nog harder moet lachen . Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen maar ik zelf wil niet omdat Esmee zo uit de douche komt . Je vraagt je zeker af wat doet Esmee in mijn huis , en nog aan het douchen . Dus het ging zo de moeder van Esmee kwam haar ophalen maar we waren nog niet klaar praatte met mijn moeder en nu zijn beste vriendinnen en mijn moeder vroeg de moeder van Esmee of ze bij ons bleven en niet in de hotel Esmee blijft bij mij slapen op de kamer omdat de loge kamer met spullen zijn gepropt en de moeder van Esy ( een van haar bij namen de tweede is Emmy ) blijft bij mijn moeder in de kamer slapen wat ik helemaal niet erg vind ' Justin heb je een groot shirt voor me want mijnes heb ik allemaal in nederland gelaten want ik dacht dat he hier warm was heb ik mijn joggings alleen meegenomen maar het is stik warm , Natuurlijk kijk in mijn kast en zet je kleren daar ook maar . ' Ze pakte een shirt en ging naar de badkamer en ik hoorde een fohn . Na een kwartier kwam Esmee met een lange shirten haar lange haar tot haar middel op me af ze nam een sprong en ging tegen me aan liggen op mijn bed ik keek haar aan in haar ogen en kuste haar ik streek met mijn tong op haar lippen wat zij niet erg vond want ze opende haar mond je denk vast je moeder is hier hoor maar nee hoor ze is met Esmee moeder gaan shoppen voor wanneer ik en Esmee op tour gaan en dat is al over een maand hoewah met Esmee op tour dan gaat echt alles goed . ' Justin Usher heeft me gebeld en heeft gezegd dat we allebei een een eigen assistent krijgen .Vet cool man .' Esmee keek met een jaloerse blik ik denk dat ze bang is dat die assistent hotis en dan mij verliest wachtten tot morgen . TIJDSPRONG 4 uurtjes ' Justin , Esmee zijn jullie boven . Ja mam . ' Esmee en ik waren die 4 uurtjes het grooste deel aan het (tong)zoenen en knuffelen . Esmee keek snel in spiegel en zette haar goed en trekte en short aan want ik denk dat onze moeders het niet goed vinden als ze weten dat we elkaar meer dan (vrienden leuk) echt niet met een 1 kamer mogen slapen , als je begrijpt wat ik bedoel . Esmee en ik hoorde dat onze moeders naar boven kwamen dus deden als we twister aan het spelen waren en Esmee was echt heel lenig want ze nam een heel erge moeilijke positie en ik moest echt hard lachen me moeder kwam me kamer binnen met wel 20 zakken een haar handen en de moeder van Esmee het zelfde en moesten ook lachen en Esmee viel zelf en keek ons nep-boos aan daardoor moesten wij harder lachen en uit eidenlijk lachte ze ook mee .

TIJDSPRONG VOLGENDE DAG

' Esmee dit is Miranda Matt jou assistent ze help je bij alles . ' zei Usher 'ahgrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhagggggggggggggggggggggha . ik hoorde een harde gegil ' Esmee , Miranda .' ik vroeg dan . ' Kennen jullie elkaar . Ja , sinds we op deze wereld kwamen ' Wat is er aan de hand 'vroeg de moeder van Esmee ' Mam kijk wie we hier hebben . Miranda omg wat fijn om je weer te zien na zo lange tijd . Justin dit is jou assistent .' er was een knappe blonde meisje mer strakke kleding ik keek har aan . En toen keek ik Esmee weer aan en ze keek woedend ' KIM WAT DOE JIJ HIER IN HEMELSNAAM .' ik ging naar Esmee en knuffelde haar rustig maar zei ik tegen haar ik ging naar buiten met haar en vroeg wat er was met die Kim . Esmee vertelde me dat Kim haar een keertje van de trap had geduwd en haar pestte en ze zei dat door haar iedereen hoe hoer noemde ' Justin ben jij nog maagd ? ' vroeg Esmee met betraande ogen wat moest ik nu zeggen gewoon de waarheid. ' Zweer je niet te lachen . 'zei ik toch uit eindelijk ' Justin ik ben zo woedend dat ik niet kan lachen hoor . Oke , Esmee ik ben maagd . oke , maar ik bedoelde kan je voorstellen dat ik met mannen naar bed ga voor geld , als ik dat deed was ik nu dood geweest me moeder zo me wurgen of zo . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASHAHH . Eindelijk zie ik weer die mooie glimlach . ' ze bloost en lacht verlegen man ik wist niet dat je zo veel van iemand kon houden ook al ken je die persoon net . Ik zette een van mijn handen op har wang en mijn andere rond haar middel en zoende haar tot ik haar tong voelde die op mijn lippen streken ik opende mijn mond en we waren een tijd bezig met onze liefedesspel , tot ik een harde gelach hoorde en nu wist ik wie het was het was Ryan ' Wat moet je ,Ryan . ' zei ik bot omdat dit tot nu toe de lekkerste tongzoen was ooit . ' Sorry , hoor ik wou jullie niet storen met jullie tong geworstel . Esmee bloosde en moest toen ook lachen maar ik werd boos ' Ryan , wat kwam je eigenlijk doen .' vroeg ik ge-iriteerd ' O , ja door jullie tong geworstel vergat ik het bijna Usher wou vragen als jullie nog komen of morgen alles afmaken want hij moet zo weg dus hij wil nu een antwoord . Justin kunnen we alles afmaken me hoofdklopt als een gestoorde overwerkende machine . HAHAHAHHAHAH jij bent echt zo grappig als Usher zei . En natuurlijk kunnen we alles morgen afmaken. ' Ik wou dat Ryan weg zou gaan om haar weer te kunnen zoenen maar Ryan met zijn grote kop moet zo nodig hier blijven . Maar ja we gaan zo weg en omdat me moeder met de moeder van Esmee naar de stad gaat met de moeder van Miranda . Miranda was een jaar geleden naar Amerika gekomen omdat haar moeder wou dat ze een beter leven kregen omdat de vader van Miranda hun sloeg en steeds wanneer ze verhuisde wist hij hun te vinden wat een verschrikkelijk leven is dat om steeds te vluchten en Esmee zei zelf dat hij de moeder van Miranda een keer bijna in coma had geslagen . Nu moet hij 25 jaar in de gevangenis wegens mishandeling en stalking . Nu houd de politie Miranda en haar moeder in de gaten omdat de vader een alcoholist en een drugs verslavende en die had veel vrienden dus ze zijn bang dat hij een van die vrienden stuurt om hen te vermoorden .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.