Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 008

Love can change everything . feat . JDB

2 maart 2011 - 12:39

500

0

248



008

- 2 maanden later -

Justin pov :

Kim ( zijn slet assistent we gaan haar samen haten ) was eigenlijk nier erg ze deed alles wat ik vroeg en deed niet gemeen tegen Esmee integendeel ze was heel erg aardig . Kim was echt een leuke meid echt een lekker ding , Justin dat mag je niet ik hou van Esmee zei is mijn godin . ' Jussie , je kamer is schoon wat wil je dat ik nu doe .' O dat is mijn bijnaam . Esmee is nu erg beroemd iedereen wil alles over der weten en zo veel jongens zitten achter der aan wat me vrij iriteerd gister belde een jongen aan ik moest me inhouden om hem niet te zeggen ' BLIJF VAN DER AF ZE IS VAN MIJ ' en nog erger hij zij ga aan de kant wat the f*ck in mijn eigen huis ik sloeg hem een blauw oog en hij wou me aan toen aan de kant En toen kwam Esmee met de limo aan rijden ze zag wat er was gebeurd en pakte die jongen en deed een karate iets en die jongen was bang weggerend ik lachte me rot . ' Jussie , gaat alles goed door de stomme schuld van Esmee ben je bijna vermoord . Kim doe niet zo dramatisch , en waarom praat je opeens zo gemeen over Esmee .' zeg ik verbaasd en toen zag ik haar goed ' Omdat ze me gekrabd heeft en me een mep heeft verkocht en heb haar niets aan gedaan gek mens dat ze is . Laat me eens zien Kim .' ze had een ernorme plek op haar wang en opeens zei ik . 'Kim kan je iets voor me gaan kopen . Natuurlijk wat wil je hebben . Ik wil graag chocola hebben .'

Kim is net weg nu ga ik eens praten met Esmee ' Esmee heb je even .' ik hoorde luide snikken uit haar kamer ' Wat wil je .' zei Esmee bot ik werd op eens boos op haar eerst slaat ze Kim die haar niets heeft aangedaan en word ze boos op mij terwijl ik haar niets heb gedaan . ' Esmee wat is er , je slaat Kim in elkaar en dan ben je boos op mij .' zei ik boos ik ging haar kamer binnen en ze zat op haar bed ze keek me niet eens aan ' Wat moet je Bieber moet je niet bij je nieuwe speeltje zijn .'de woede borrelde op me op ' Esmee waarom moet je jaloers doen je bent mijn vriendin niet eens en vriendin wil ik niet eens want je doet zo irritant . Ben je nu klaar .' Ze kwam op me af en toen zag ik dat haar armen vol met blauwe plekken waren en haar gezicht was rood ze had een bloedneus ' Het spijt me . Wat doe je hier moet je niet naar je kut barbie vriendin gaan . ' en ze huilde ik pakte haar en kuste haar en ze kuste met terug ' Kim is mijn vriendin niet omdat jij dat bent als jij dat wil . Tuurlijk .' zei ze en ze zoende me en die zoen verliep in een tongzoen .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.