Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 009

Love can change everything . feat . JDB

2 maart 2011 - 13:28

269

0

172



009

Esmee pov :

Justin en ik hadden verkering . Vandaag zou iedereen komen dineren bij Justin's huis dus ik bedoel the crew , mijn moeder , Justin 's moeder Miranda , Kut lelijke verwende schijnheilige hoerige abnormale slet Kim of hoe ik haar KUT SLET en Justin wil niet dat ik haar zo noem het is nu twee weken na het gevecht tussen ons Kim probeerd hem steeds in te palmen ik zweer je als die hoer hem kust ik zweer ik vermoord haar door haar naar de grudge huis binnen te duwen zo dat ik ook niet word vervloek ( ik heb alle grudge films gezien dood eng een keertje ben ik in slaap gevallen in de badkamer luinend tegen de wasmachine en toen hoorde ik iets en ik dacht dat het de grudge en gilde zo hard dat iedereen schrok ECHT LOL beste party ooit en ook engste ) Patty en mijn moeder waren aan het koken en ik had een taart gemaakt van chocola ik had al eerder gemaakt en iedereen vond het lekker. Ik ging snel douchen want iedereen kwam om 18.00 omdat het een barbeque feest is en een deftige feest is we vieren niks gewoon gezelligheid . ' Esmee ,ik moet je iets vertellen .' ik schrok even me moeder had nooit zo een toon alleen als het om MIKE ging Mike is mijn mij mijn vader ik kan hem niet meer zo noemen na wat hij ons had aangedaan . Het begon met s'avond laat komen en toen dronken worden toen begon hij mij en mijn moeder te slaan , dit is het grooste geheim in mij leven mijn tweede is dat ik een .....................


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.