Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 010

Love can change everything . feat . JDB

2 maart 2011 - 13:50

338

0

203



010

Megan DiCaprio is mijn zus oke ze heet geen Megan DiCaprio . Ze heet in het echt Rosella Megan Denters . Mijn moeder die heet trouwens Eva Denters . Kijk mij moeder was 16 toen ze was bevallen van Rose zo als ik haar noem maar MIKE was niet haar vader mijn moeder had dat verzwegen omdat de vader van Rose niet zomaar iemand was iedereen kent hem . Mijn moeder had een vriendje hij heette Leo beter bekend als Leonardo DiCaprio je weet wel die man in Titanic mijn moeder was smoor maar hij kreeg een baan als acteur en hij nam zijn kans me moeder was zwanger maar hij was al weg voor dat zij had kon vertellen en ze had nooit iets van hem gehoord , toen ontmoette ze mijn vader die maakte haar zwanger en ze had dus twee kinderen . Dus dat was het zo een beetje maar niemand weet dat ik een wereld beroemde zus heb . Mijn zus ging weg op 15 dus 4 jaar geleden . Na dat ze had gehoord dat Mike haar vader niet was maar ze wou weg gaan , Maar Mike houde haar tegen en ontvoerde haar . Het was wereld nieuws ( ik weet trouwens niet waaron Justin niet weet wie mijn zus is hij weet niet eens dat ik een zus heb. ) Leo kwam er achter wie de moeder was van Rose mijn moeder toen wist hij zeker dat Rose zijn dochter was dus zocht hij haar met NCIS een Amerikaanse politie , en nam haar mee naar Amerika . ' Mam , wat is er is er iets gebeurd met Rose . Nee , natuurlijk niet ze wil gewoon dat jij weet dat ze hier in Atlante komt wonen en leuke dingen met jou wil doen ik heb haar jou nummer gegeven .'

MEDEDELING


Megan of Rose is gewoon MEGAN FOX SORRY DAT de volgende hoofdstukkies kort zijn heb gewoon niet zo veel tijd ik ga een laptop kopen voor mijn verjaardag maar ik kan er nu wel eentje kopen maar ik wil die nu ook niet mollen net als de vorige


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.