Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 013

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:44

418

0

188



013

Justin pov: ' AHAHAHHAHAHAGHGGG . Rose wat heb ik je gemist . ' gilde Miranda keihard . Er was een knal roze porsche die zeker super duur was . Toen stapte er een jongen uit de auto en ging naar de zij bestuur kant om die deur te openen , het verbaast me dat een jongen in een roze auto rijdt het is zeker van dar meisje die uitstapte rijke lui kindjes zeker ' AAAAGGGHHHHHHHHHHHH .' gilde het meisje nog harder dan Miranda al deed . ' Zusje kan je die hyper actieve gedrag laten je bent 19 ja gen 5 . ' iedereen moest lachen . ' Broer van me ik denk dat je beter je mondt kan houden ja we zijn 19 geen 80 ja geniet van het leven nu het nog kan .' ze kwamen naar ons toe lopen Miranda moet hun wel kennen want ze gilde dat ze hun had gemist . Ze kwamen te voor schijn en ik wist niet wat te zeggen het waren verdomde Megan Dicaprio en Robert Dicaprio de twee beroemste broer en zus de droom zus en broer zo noemen de paparazzi . Megan Fox zo vaak een adward gekregen met SEXY'S ACTRICE van het jaar en nog niet gesproken over haar broer DE DROOM VAN ELK VROUW zo noemen ze hem . En dan haar vader een geweldige acteur en prudecer maar de moeder van Robert is niet hetzelfde als die van Megan . ' Oke , gaan jullie ons de hele tijd aanstaren of gaan jullie zeggen waar mijn Zusy Esmee is . Ik ben hier Rose wat heb ik jou toch gemist . ' Megan rende naar haar toe is de eerste keer dat ik haar zie maar toch weet ik toch dat ze altijd hakken draagt en nu draagt ze paarse VANS en een korte short met een Paarse top en er staat SHUT UP , Esmee gaat naar haar toe en knuffeld haar stevig er rold een traan op het gezicht van Esmee en bij Megan gebeurd hetzelfde ' Oke ben je boos omdat ik niks heb latten horen na het ongeluk . Rose noem jij het een ongeluk ik noem het een tragede .' Wat voor ongeluk ik snap alles niet meer hier is Megan Fox de zus van Esmee ' Oke , ik snap er niks meer van is Megan Fox jou zus .' vroeg Chaz verbaast ' Jep , Maar kan je me gewoon Rose noemen Megan is mijn tweede naam .' Chaz zijn was echt grappig toen opende Robert zijn mond ' Rosie gan we staan liegen je tweede naam is toch Medaliane . Nee broertje dat is mijn 3e naam hou je kop dicht nu ja . '


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.