Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 014

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:44

284

0

181



014

Justin pov :


' Esmee , waarom heb je me in hemelsnaam niet verteld dat je een wereld beroemde zus hebt . Ja maar wat moest ik dan zeggen Justin mijn zus is Megan Fox .' ik werd nu woedend iedereen was weg alleen Kim was ergens ' Esmee , wat wil je dat ik nu alleen het feit dat je zus hebt is niet erg maar dat je het verzwijgd hoe kan ik je vertrouwen dan . Wil je het uit maken .' vroeg ze zachtjes 'Nee natuurlijk niet ik wil gewoon geen relatie met . ' ze liet me niet uitpraten ze pakte een tas en zette kleren er in liep weg ' Esmee waar ga je heen . Ergens waar jij niet bent .' ze liep de deur uit . Kim kwam met een wodga cola ( lekker soms dan ) in haar hand en hielt het voor me ik pakte het aan .

5 uur later dus nu is het 1 uur

ik was dronken echt Kim kuste me de hele tijd en ik liet het toe .



10 uur s'morgens


Ik werd wakker en ik was in me boxer in mijn bed ik voelde naast me en Kim was in haar lingerie naast me OMG drie x raden wat er gister avond is er gebeurd . En toen zag ik Esmee ik hoorde haar nog sorry roepen maar ze stopte toen ze ons zag ze had tranen in haar ogen ' VUILE BEDRIEGER DAT JE BENT .' roepte ze . Ik ging naar haar toe en ze vloog om nek ze kuste me en die verliep in een tongzoen en ze zei ' Vaar wel Justin ik zou altijd van je blijven houden .' ze plantte nog een kus op mijn mond en ze had al haar koffers bij zich en ze was wegvoor altijd ....................................


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.