Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 027

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:50

279

0

162



027

Esmee pov :

Ik zat nu opgesloten in een kamer die donker is maar toch kan je alles helder zien . Justin zat naast me en zei woorden zoals 'alles komt wel goed ' of ' Onthou dat ik altijd van je zal houden ' ik was niet bezorgt als we niet hier uit zouden komen , oke ik was wel bezorgt ,omdat een heel klein beetje ik maakte me zorgen om Rose zij had alle harde klappen gekrgen ze was lijk bleek en bewoog niet ik was echt bang dat ik me zus zou verliezen . Waarom deed hij ons dit aan we hebben hem niks aangedaan. Zac zat met Rose , ik wist al lang dat Zac gevoelens had voor haar dus ik wist dat als Rose dood ging het nooit meer goed met hem kwam , ik stelde me voor hoe alles zal zijn als ..... Justin er niet zou zijn ik kan het me gewoon niet voorstellen ik zou gewoon zo leeg zijn van binnen net als iemand me in mijn hart had gestoken en toen mijn hart mee nam . Ik wist dat Zac met alles wat hij heeft van Rose houd en niks en niemand kan hem die liefde weg nemen . ' Jongens , we moeten proberen hier te ontsnappen . En dat zeg ik omdat we allemaal wel gewond zijn en Rose die ziet er heel slecht uit en ik denk dat ........' Justin bleef even stil ik wist wel wat hij wou gaan zeggen maar hij zei het net om ons pijn te doen ' Als we haar niet snel naar een dokter brengen het ergste kunnen hopen . ' er vloog een heel klein miniscuul traan van mijn oog ik kon niet meer huilen mijn tranen waren op .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.