Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 028

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:50

443

0

195



028

Rose pov :

Honderden gedachtes kwamen in me op Wat is er gebeurt ? waarom kan ik me ogen niet open maken ? Wie zit er te praten ? waarom kan ik me niet bewegen ? waar zijn de anderen ? Waarom heb ik kloppende hoofdpijn ? Opeens kreeg ik alles weer terug . Het feest , het zoenen , verliefdheid , Bill , Esmee , Justin , telefoontje , Iedereen gaat weg , Horror film , Enge geluiden , Pyjama aandoen , Harde klap tegen mijn wang , vallen van het trap , een mes in mijn been , Esmee bang , iemand sleept me mee , Kamer

NU GA IK VERTELLEN WAT ER IS GEBEURT IS ROSE DENKT DIT OOK

Ik ga naar beneden met mijn prachtige jurk aan iedereen is stil en dan begint iedereen te joelen Rose ik zie Bill staan glimlachend wat is die gast toch schattig ik zweer je het als ik niet verliefd was op Zac zou ik zeker weten van Bill houden . Ik wou eigenlijk op hem springen maar dat lukt niet met deze jurk . Ik knuffel met hem en trekt Esmee me mee met veel moeite naar het podium en zeg ze haar dank woordje en dan zeg ik die van mij . en begin dan te dansen . Het is nu zeker 5 uur s'morgens en iedereen is zeker wel dronken moe . Ik wil geenn ongelukken dus ik stuur al mijn bediendes mee met de sterren en die brengen hun wel naar huis . Ik krijg een tlefoontje maar niemand antwoordt ik krijg alleen een HHOWEOSSSSSSSHECCCCCH Geluidje en toen PIEPEPEPEPEPE , ik maak me er niet druk zeker iemand verkeerd verbonden . Na dat ik iedereen naar huis heb gestuurd zeg ik nog gedag en tegen mijn vader en moeder en die vertrekken dan ook eigenlijk ben ik niet moe ik denk dat ik iets te veel cola bij de wodka heb gedaan ik lach even in mezelf ' Jongens zin om een horror film te kijken .' iedereen stemt in dus ik bedoel Esmee , Justin en Zac . ' Ikke wil kiezen .' zeg ik met een kinderlijke stem . Iedereen lacht .' Weke film wil je dan zien ' ik lach duivels ik weet dat niemand in deze kamer tegen horror kan dus ga ik naar mijn dvd-kast en pak mijn favorite Paranormal Activity 2 ( ik heb de eerste gezien en ik vond het super eng , de 2e heb ik ook gezien in de bios ik gilde bijna elke minuut ) Esmee liet een gilletje horen toen ze de titel van het film op het scherm zag . Ze ging helemaal tegen Justin aan . Na ongeveer 2 uur was de film afgelopen en gingen we samen naar boven Zac en de rest pakten de matrassen van logeer kamer ik ging naar me kamer alleen maar dat had ik beter niet kunnen doen .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.