Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 039

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:54

221

0

170



039

Jaimy pov :

Hoi ik ben Jaimy vriendin van Esmee ik woon in New York en weet waar ze zijn ' Hallo , spreek ik met politie New York City .' de mensen die schakelde me door ' Met politie New York City . Zeg u probleem .' ik wachtte even moet ik het echt zou Esmee me herkennen ik was best Friend van der maar we kregen ruzie omdat ik had gezegd dat ze Zac van Megan aan het stelen was terwijl zij van Justin hield , maar ik moest het doen 'Ik een tip van de zaak van Esmee Denters .' de meneer aan de lijn zei dat zijn chef dat zou afhandelen ' Weet u waar ze zijn .'' Ja ze zijn in het oude Nike fabriek net buiten de stad .' mensen praten door alkaar ' Wilt u zeggen waar u woont '' Ja , natuurlijk ik woon in Broadway nummer 6 .' na 5 min waren de politie er ik wist alles , omdat Kim (die kennen jullie wel) me had gevraagt om een complot te hebben je hoort het goed Kim werkt samen .

20 minuten later

De politie trapte de fabriek binnen en als eerste kwam Mike gehandboeid naar buiten en toen Kim daarna kwam de ambulance toen kwamen Esmee , Justin en Zac naar buiten maar waar was Megan . Opeens kwam de ambulance met Megan op de brandcar was ik toch te laat ?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.