Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 040

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:55

396

0

183



040

Rose pov :

Ik voelde dat ik op getild werd maar het maakte me niet meer uit waar ik was of waar ik zou komen ieder moment van mijn leven heb ik genoten ik heb vreugde , verdriet , jaloezie , vriendschap , haat en liefde gehad alles waar ik ooit gedroomd over had heb ik gekregen ik ben wereld beroemd geweest , ik heb van iemand gehouden ik heb/had een geweldige zusje gehad en niet eentje die mijn vriendjes steelt of mijn kleren en make-up . Nee juist eentje die zorgzaam en lief deed ze zette zichzelf op de tweede plek en iedereen die ze mocht op het 1e . Ik heb een ook twee geweldige ouders mijn vader heb ik later leren kennen maar toch voelde het alsof hij zijn hele leven met mij was , mijn moeder tja wat moet ik zeggen over haar , ze is de beste liefste en geweldigste moeder ooit ze geleerd hoe je vrouw moet zijn zij was er bij al mijn rare maar ook leuke momenten . Dan heb ik nog mijn Liefde , Zac was de leukste en grappigste (maar ook mijn broer)man ter wereld en niet vergeten de knapste hij heeft mij het licht laten zien en het echte leven ook al heb ik er maar een avond kunnen genieten . Mijn broer die is gewoon geweldig hij heeft me heel vaak geplaagd maar dan doen broer en zus toch ? Hij was geweldig , omdat hij me beschermt tegen alles maar behalve 'hem ' en ' haar ' maar dat beslist alleen het lot . Justin is precies de jongen waar mijn zusje over droomde en ik hoop dat zij nog lang en gelukkig kunnen leven . Ik voelde me zwaar , ik liep een mooie bos met mooie bloemen en de zon alles leek perfect ik deed me ogen dicht en liet me vallen op de zachte droge gras ik deed mijn ogen weer open en alles was anders de bomen waren kaal en zwart het leek wel een begraafplaats er was en meer het water was zwart alles was zwart het leek als er geen bodem was zonder te bedenken of het niet gevaarlijk was deed ik een stap naar voren en toen viel ik in het water ik probeerde naar boven te zwemmen maar het lukte niet meer tot ik gewoon niet kon en alles werd zwart ik kon niet meer zien , ruiken , voelen , alles was uitgeschakeld en ik liet alles los ....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.