Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Love can change everything . feat . JDB » 042

Love can change everything . feat . JDB

26 nov 2010 - 16:56

465

0

176



042

Rose pov :

Ik was in het water ik voelde iets kloppen maar het ging langzaam en steeds langzaam tot ik niks meer hoorde en een hele lichte wit licht kwam in zicht het was prachtig net zoals iemand een shop paradijs had gemaakt . Er kwam een bloedmooie vrouw bij me en zei zachtjes ' Jij , bent een goed mens jou leven is nog niet af gelopen dat mag niet , jij zal nog prachtige ervaringen hebben met je familie en je geliefde leef mijn kind en zorg ervoor dat ik trots op je kan zijn '. ik herkende die stem ' Oma , ben jij het .' ze keek me blij aan 'Ja mijn kind , maar jij moet nu gaan .' Ze verdween en ik was weer alleen op eens kwam ik weer happend tot leven . Ik hoorde gehuil en die vervelende piep geluid ' Orgh .' opeens kwam een histirische Esmee op me af ' Je leeft nog .' zij ze ' Natuurlijk , leef ik nog .' zei ik ' Gekke kippie , niemand maakt mij kapot . ' ze lachte en zei ' Jij bent net dood geweest en je begint el met opscheppen .' duh zo was ik ' Nee , ik ben dood grappige grappen aan het uithalen .' ze lacht en ik had zin in iets ' Esmee , ik ben net dood en heb abnormale honger dus ga alsje een bak Ben en Jerry's ijs met die Brownies er in .' ze keek me aan met big eyes ' Hallo , ik zei nu ja niet over 100 jaar .' ze keek me met een verbaasde blik ' Hallo , ik ben geen slaafje hoor.' ik lachte met een Ben-je-dom-of-ben-je-dom ' Hallo , ik wil het wel zelf halen maar mijn toestand is niet zo goed hoor en als je klaar bent ga je naar huis en neem je een douche want je ruikt naar dode rat poep .' Opeens stond iedereen om mijn bed ' Ja , ik wet dat ik mooi ben maar dat is wel een beetje over de top kijken .' ze keken me nog verbaasder aan ' Mensen , ik weet dat het moeilijk is om te geloven dat mevrouw Denters is overleden is maar u moet nu weg .' wat ik ben niet dood hoor ' Wat , ik ben niet dood hoor .' de dokter keek mijn kant op en zijn mond was letterlijk open ' Hoe kan je nog leven .'wat hij me dood hebben of zo ' Wil je me zo graag dood . Anders kan ik wel naar mijn privè ziekenhuis gaan die wil me niet dood hebben hoor .'

2 WEKEN LATER

Ik mag pas morgen naar huis , ik wil dood graag uit deze kut ziekenhuis . Zac komt iedere naar me toe en hij neemt altijd leuke kado's mee om mij op te vrolijken de niuws over mijn 5min in de heme is wereld nieuws Esmee en Justin doen weer hun werk en ik ben beroemder geworden door mijn 'bijna-doodevaring' verder is alles wel goed .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.