Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde » CH 1

Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde

27 nov 2010 - 19:18

236

0

250



CH 1

David

‘Davy, wait up.’ Snauwde Domenic. Voor hij van het dak sprong en achter zijn vriend aan racete. David nam een aanloop en sprong zonder problemen om het dak van een ander huis. ‘Are you shure this is the right girl?’ vroeg Dom, toen zijn David plotseling stilstond. David knikte en leunde over de reling om naar beneden te kijken. ‘Everything is in place, relax.’ Zei hij. Twee politie auto’s reden door de straat op een slakken tempo. Ze werden gevolgd door een arrestatie busje en twee andere politieauto’s. David zette zich schrap en telde. ‘One, two, three and go.’ De vrienden sprongen van het dak op het arrestatie busje en maakten een deuk in het dak bij landing. David trok een pistool te voorschijn en schoot de slot van de achterklep eraf. Hij trok de klep open en keek naar binnen. Twee donker bruine ogen keken hem verwilderd en bang aan. ‘Rustig maar. We komen je redden.’ Zei David glimlachend. Van buiten klonk een schot en David greep het meisje beet en trok haar mee. Dom sprong van de ene auto naar de andere terwijl de kogels om hem heen suisde en op zijn rug afketsten. David sleepte het meisje mee en dook weg achter een auto en een busje reed voorbij een remde net genoeg voor David en het meisje om erin te springen. In het busje ontspande David zijn grip op het meisjes arm.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.