Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde » CH 2

Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde

27 nov 2010 - 19:18

276

0

252



CH 2

Kathy

‘Wow, wat een ogen.’ Was het eerste wat in Kathryn opkwam toen de jongen haar aankeek. Zijn ogen waren fel blauw door elkaar heen. Ze keek naar hem vanuit haar ooghoeken. ‘Wie ben jij?’ vroeg ze. Hij keek op en glimlachte. ‘Ik ben geboren als David Duif, maar mijn groep kent me als David Daring.’ Ergens in Kathy’s achterhoofd rinkelde een alarmbel. ‘Jij bent veroordeeld voor vijf moorden.’ Riep ze uit. David trok zijn wenkbrauwen op en zei: ‘Ja, jij voor drie. Heb jij dat gedaan?’ Kathy voelde zich meteen een beetje belachelijk. Plotseling schoot de achterdeur van de auto open en stond die andere jongen daar. ‘Hi, my name is Domenic.’ Zei hij. Alles aan hem schreeuwde badboy. ‘We go on this little plane here and it’ll take us to the border of the rainforest from where we will walk.’ Vertelde hij, terwijl hij in het vliegtuigje stapte. Kathy keek bedenkelijk van David naar Domenic en zuchtte. Ze had niet veel keus. Het was dit of vijftien jaar en TBS voor iets wat ze niet eens gedaan had, dus nam ze de hand, die David aanbood en stapte in. Ze werd in een hoekje op een stapel dekens gezet, terwijl David in rap Frans met de bestuurder sprak. Domenic staarde naar haar en pakte nog een andere deken en dekte haar toe. ‘Try to sleep. We will be up for quite while, Angel.’ Zei hij. David draaide zich om en fronste. Hij snauwde iets in het Frans tegen Dom, die onbewogen naar hem keek. ‘Don’t doubt my friendship, Davy.’ Zei hij koel. Hij haalde zijn hand over Kathy’s gezicht en haar oogleden vielen langzaam dicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.