Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde » CH 5

Ik hield van weerwolf romans tot ik er een beleefde

27 nov 2010 - 19:20

396

0

226



CH 5

Kathy

‘Oké, niet flippen.’ Dacht ze, terwijl ze haar lichaam bekeek. Een grote wolf kwam aanlopen en David stond op. Hij was maar net groter dan de andere wolf‘Blijf bij ons, kleintje.’ Klonk zijn stem in Kathy’s hoofd. ‘Could you talk englisch, Dave. I like to understand what you are saying.’ Klaagde Dom’s stem. David gromde en schudde zijn vacht voor hij afzette en er vandoor sprintte. Kathy rende snel achter hem aan en Dom sloot de rij. Het verbaasde Kathy hoe lang ze het rennen volhield en hoe goed ze in het donker kon zien. Ze rende de hele nacht en het voelde alsof ze een lange wandeling achter de rug had. Op een open plek stopte David om naar de lucht te kijken. Een rode streep aan de horizon kondigde de dag aan. ‘We stoppen hier en gaan vannacht weer verder.’ Zei hij. Hij gaf hun allebei een stuk vlees en nam zelf ook een stuk. Na het eten was het tijd om te slapen. Hij leidde Kathy naar een hol tussen de wortels van een boom. Ze keek van het hol naar hem en kreunde inwendig. Ze was niet bepaald een prinses op de erwt, maar een hol in de grond was toch een beetje extreem. Ze zuchtte en kroop erin. Het was best ruim, ze had nog ruimte om te ademen toen ook David en Dom het hol in waren gekropen. Ze gaapte en legde haar kop op David voorpoten en sloot haar ogen.

David

God wat was ze mooi. David wreef zijn kop tegen de hare en legde hem toen op haar nek. Dom zuchtte en rolde op zijn zij en sloot zijn ogen. David kon de slaap niet vatten en gaapte. Hij tilde zijn kop op en keek naar zijn Mate. Zijn zielsverwant. Ze zou het goed doen als Luna. Daar zou hij wel voor zorgen. Hij zou er altijd voor haar zijn. De band die hij voelde, toen hij haar voor het eerst op tv zag was alleen verstevigd toen hij haar in het echt zag. Nu alleen haar nog het goede nieuws vertellen. Hij slikte. Wat als ze hem niet wou? Hij rilde en legde zijn kop weer neer. Kathy rilde kroop dichten naar hem toe. Plotseling beseft David dat het inderdaad koud was. Hij kroop op Kathy en hield haar warm met zijn lichaam. Toen vielen ook zijn ogen dicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.