Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » twins are in love love with twins » 004

twins are in love love with twins

27 nov 2010 - 20:10

808

0

203



004

Bella :

Ik keek voor de allerlaaste keer in mijn super de-luxe kamer , ik dacht na over mijn toekomst in Duitsland mijn zusje was over haar oren gek geworden toen ze zag hoeveel winkels er waren in de stad , ik vind shoppen ook wel leuk maar een 1x in de 2 weken niet elke dag ofzo, zoals mijn zusje


~~~~~~ Duitsland aangekomen ~~~~~~~

Hoe in hemelsnaam is het hier zo groot , onze stadje Parijs was ook groot maar gezellig iedereen helpte elkaar hier lijkt het wel een mieren nest .
We kennen onze bazen niet maar zei ons wel , We wisten dat het Tokio Hotel was maar ze waren vermomd , omdat ze niet herkent wilden worden .
' HAHAHAHAHHW3HWHHAHAHAAHH , Elie Saab mogen we jullie handtekening .' how shit vergeten wij zijn ook beroemd en iedereen weet wie we zijn ' Natuurlijk mogen jullie onze handtekening .' een meisje met bruine ogen en zwart haar ze leek wel een EMO maar ik moch zulke mensen wel ik ben er zelf eentje alleen ik kan mezelf niet zijn voor de camara ' Bella , mag ik jou handtekening jij bent mijn held ik hoop dat je me begrijpt , omdat ik anders ben.' mijn vermoedens waren dus juist zij was een Emo ' Natuurlijk , begrijp ik je voor wie moet ik het schrijven .' ze keek me aan en zei toen ' Nelly . wil je ook mijn twin ontmoeten .' ik keek haar verbaast aan 'Heb jij een twin zus .' ze keek me lachend aan ' Ja , ze heet Kelly en ze staat bij jou Twin zusje , en ze is mijn zus niet ik ben 10 min ouder dan haar .' ik keek lachend naar haar . Alle fans waren weg en mijn zus kwam naast me staan en keek van Nelly naar haar zusje ' Jullie , zijn ook al twin.' die bazen van ons moeten snel komen voor dat ik mijn geduld verlies ' hey , zijn jullie Anne en Bella .' ik zag een lange dunne jongen met zwart haar en een enorme D&C bril , er naast een jonge met wijde kleren ook al met een D&C bril . ''Ja , zie jij twee andere twins die op ons lijken .' de 1 lachte en de andere speelde met zijn lip piercing .' Jullie , willen niet herkent worden maar jullie hebben jullie gewoonlijke stijl kleren aan .' zei mijn zusje soms dacht ik echt dat ze mijn gedachte kan lezen . Ik keek eeb beetje naar mijn dure horloge en mijn zus zei toen ' Denk , de volgende keer aan de tijd ik wil nog shoppen .' Bill die kreeg een enorme grijns van hier tot Fucking Tokio , ik lachte en mijn zus keek me aan , ze lachte ook ze weet ook alles over mij zoals ik alles van haar weten . Nelly en Kelly waren er nog en ze lachte even ik keek even naar de situatie en lachte ook ' Dit is Fucking grappig er zijn drie twins hier nu .' Tom en Bill lachte ook toen kwamen nog twee andere jongens zeket Georg en Gustav ' Hebben jullie ook assistentes voor ons geregeld .' vroegen ze tegelijk .' Nee ,m maar als zij voor jullie willen werken dan wel .' Ik keek naar Nelly en ik zag een zenuwachtige grijns op haar gezicht oo nu snap ik het ze vindt Georg leuk best wel leuk nu hebben allemaal een jongen maar toch , ik vind Tom niet leuk ik ken hem niet eens maar hij is wel knap en lacht super cute , er viel een stilte tussen ons en we waren nog steeds in de luchthaven . ' Zullen we gaan of blijven hier voor eeuwig , Nelly en Kelly nemen de baan aan kom we gaan voor dat er weer Fans komen . ' we stapten een limo in en reden in volle vaart . We stopten even bij een groot huis ' Dit is mijn huis .' zegt Tom . Ik stap uit en neem afscheid van iedereen . ' Kom ,jou koffers zijn er al daarom kwamen we te laat , we moesten op je koffers wachten en plus jij hebt er 16 . ' ik lach even om zijn verbaasde blik .' Ja sorry hoor vergeet niet dat ik en mijn zusje de beroemdste ontwerpers zijn van Parijs , en daarom we veel kleren hebben .' hi kijkt naar me borsten die goed uit komen in mijn jurk die wit was ' Jij bent echt sexy weet je dat .' ik keek met een blozende blik .' Tom , jij bent echt een womanizer hè .' hij knikte hij deed zijn bril af en zijn jas ook . ik deed mijn mouwloze vestje uit en Tom kwam achter me en plante een kusje op mijn nek , er ontsnapte een kreun uit mijn mondt en al mijn nek haartjes stonden stijf -denk niet verder- hij grinnikte even ' Wat wil jij van me .' Tom draaide me op en pakte me bij mijn middel en kwam gevaarlijk dichtbij zo dichtbij dat ik zijn warme adem op me gezicht voelde en hij sabbelde aan mijn oor en ik kreunde alweer hije hij fluisterde ' Ik wil jou .'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.