Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » Alasia » Vakantie

Alasia

28 nov 2010 - 11:26

226

1

380



Vakantie

Ik opende mijn ogen, waar was ik? Waar ik ook keek er waren prachtige bomen. Bomen die ik nog nooit eerder had gezien. Toen hoorde ik het... Het kwam terug. Ik rende zo hard als ik kon. Maar keek nooit meer terug...

Ariadne opende haar ogen na een moeilijke nacht slapen. Ze had weer die droom... Het hield nooit op telkens weer hetzelfde. Het begin was hetzelfde net als het einde. Ariadne keek voor zich uit en dacht na over de droom. Ze zag de faun weer voor zich net als het elfje en de prinses. Maar het was allemaal heel wazig.. Ze draaide zich om en kreunde en precies op dat moment stormde Zack binnen. Zack die in een nogal opvallende bui was knuffelde haar. "We hebben sneeuwvrij!" riep hij en schudde Ariadne door elkaar." Dus ik hoef niet naar school?" zei Ariadne gapend en Zack schudde zijn hoofd. Ariadne sloot haar ogen. Zo kon ze mooi naar Annabell toe. Ze had haar belooft om langs te komen. Zodra Zack haar kamer uit was schoot Ariadne haar bed uit. Ze kleedde zich aan en schoot de deur uit. Ze stormde naar beneden propte een boterham in haar mond en ging de deur uit. Zodra ze buiten was gleed ze uit over de gladde stenen. Ze viel op haar hoofd en precies op dat moment kwam Mike aanlopen." Slim..." zei hij sarcastisch en lachtte. Ariadne glimlachde en probeerde weer op te staan Mike hielp haar. Zodra ze weer stond liep ze samen met Mike richting Annabell.

Dit is een deel van hoofdstuk 1 van mijn verhaal.
Complimenten & Advies zijn welkom.


Reacties:


twilightsaga
twilightsaga zei op 30 dec 2010 - 19:04:
I like it
het enige wat ik even wil zeggen is ... vlieg niet over je verhaal heen .
schrijf rustig beschrijf zoveel mogelijk zodat de lezers voelen wat jij voelt of beter gezegt het karakter voelt .
dat maakt het veel aangenamer en zo heb je ook meer tekst waarmee je mij kunt vermaken
vooe de rest vind ik het SUPER!!