Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 8: de kapotte Wireless Tower!!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

29 nov 2010 - 7:51

841

2

232



Episode 8: de kapotte Wireless Tower!!!!!

“waar is me Styler, mompelde Kiyo en keek om zich heen.
En zocht naar zijn Styler.
Opdat moment kwam Leanne binnen met een dienblad waar eten opstond.
“Kiyo, wat zoek je?, vroeg Leanne terwijl Kiyo onder het bed lag.
Hij schrok zich ter pletter en stootte keihard zijn hoofd tegen de reling van het bed.
“verdomme!, vloekte Kiyo en kroop eronder vandaan.
Leanne gniffelde en Kiyo krabbelde overeind.
“zocht je naar je Styler? Die is helemaal klaar voor gebruik, zei Leanne en Kiyo keek haar verbijsterd aan.
“maar hoe kan dat? Ik heb er niet eens naar gevraagd, zei Kiyo,,’en toch,,”
“ja, maar je was ook zo moe, toen Rand net thuis kwam bracht hij jullie naar boven toe en jullie hebben tot de volgende dag geslapen,,’ zei Leanne en wees op haar horloge.
Pichu was ook wakker geworden en zat slaperig tegen het kussen aan.
“hey, ben jij ook wakker, kereltje, zei Kiyo en aaide hem over zijn koppie.
Pichu liep naar hem toe en sprong in zijn armen.
“we gaan vandaag je verband verwisselen en dan kun je aan me man vragen over de Oblivia regio, zei Leanne en gaf Kiyo het ontbijt aan.
Hij knikte en ging met Pichu aan het bureau zitten.
Leanne had Pichu een grote appel en wat water gegeven maar het beestje kreeg de appel niet op en Kiyo brak hem doormidden.
En gaf hem wat warme melk.
Toen ze hun eten op hadden gingen Kiyo en Pichu naar beneden.
Hij en Pichu liepen door de gang heen en zijn oog viel op een wandkleed waarop stond:
“Chiisaki Mono,”
“hey, Pichu, dat doet me denken, zei Kiyo nadenkend.
“pi?, zei Pichu met zijn hoofd schuin.
“dat zong mijn moeder altijd als ik of Tyler niet konden slapen, vertelde Kiyo en dacht na.
“pichu!, zei Pichu opgewonden.
“ik weet het weer!, zei Kiyo en Pichu keek hem aan.
“When Daytime turns to night,
When the moon shines bright,
When you're tucked in tight,
And everything's alright,
Slip softly to that place,
Where secrets thoughts run free,
And there come face to face,
Of who you want to be
So, swim across the ocean blue;
Fly a rocket to the moon,
You can change your life,
Or you can change the world,
Take a chance, life is yours to live,
Make a wish,,
zong Kiyo en stopte.
“Pichu, pichu!, zei Pichu opgewonden.
“dankje, Pichu,, zei Kiyo en liepen naar de trap en ging naar beneden.
Toen ze de woonkamer binnen gingen zat Leanne met Timothy op de bank en Kiyo ging op de bank zitten naast Leanne en Timothy zitten.
“zo dus jij bent Kiyo, zei een vriendelijke stem vanuit de keuken.
Kiyo schrok zich ter pletter en keek in de ogen van een man met een ruw gezicht en lichtblauwe ogen en warrig zwart haar.
“sorry, liet ik je schrikken? Dat spijt me, ik ben Rand, zei Rand en stak zijn hand uit.
“uhm.. ik ben Kiyo en dit is me maatje Ukelele Pichu, zei Kiyo en wees op Pichu die aan zijn schouder hing.
“pichu, zei Pichu vrolijk en Rand aaide Pichu over zijn wangen.
“oke, ik heb veel van je gehoord jongeman en je hoeft je verhaal niet nog een keer te vertellen want Booker had het me al vertelt, zei Rand en legde een vaderlijke hand op zijn schouder.
“oke, heeft u enkel idee waar mijn vriendin zou kunnen zijn? Ze heet Summer en heeft een Aipom als haar partner, zei Kiyo en werd knalrood toen hij Rand aan keek.
“nee, jongen, maar misschien weten de Pinchers wel meer, zei Rand nadenkend.
“Rand, Leanne? Kan ik misschien de Voicemail van mijn Styler al gebruiken? Ik moet weten of alles goed met haar is, zei Kiyo en op dat moment kwam Nema binnen met zijn Styler.
“ik heb hem voor je gerepareerd, je kan nu ook je Voicemail berichten terug kijken, zei Nema en Kiyo pakte zijn Styler aan en deed hem om zijn pols.
“bedankt, Nema, zei Kiyo en keek op zijn Styler.
Er waren geen berichten ontvangen, dus er moest iets met Summer zijn normaal had ze allang een bericht terug gestuurd.
“Kiyo, is alles oke?, vroeg Rand ongerust.
“is er een manier om de Ranger Union te kunnen bereiken via voicemail?, vroeg Kiyo aarzelend.
“je kunt het proberen, wat is er aan de hand?, zei Rand en keek hem ongerust aan.
Kiyo tikte op Ranger Union en kreeg toen een hoge piep.
“………………………….”
“ja, met Murph, zei de stem van een man.
“Murph?, is Prof. Hastings daar? Ik moet hem dringend spreken, zei Kiyo door het microfoontje.
“Kiyo? Ja, hij is in de buurt, zei Murph.
“oke, geef hem alsjeblieft even het gaat om Summer, zei Kiyo door het microfoontje.
Hij hoorde toen een hoop herrie vanuit de Styler en hoorde toen de stem van Prof. Hastings maar opeens gebeurde er iets raars. de lijn tussen Kiyo’s voicemail en die van de Union werd waziger met de minuut en viel langzaam weg.
“Professor! Professor!, riep Kiyo tevergeefs maar het had geen zin hun gesprek was ruw onderbroken.
Kiyo was boos en verdrietig tegelijk en stompte met zijn vuist tegen de muur.
“Kiyo, de Wireless Tower word aangevallen door de Pokémon Pinchers!, riep Rand en kwam aanrennen.
“dat is een rotstreek! Eerst Summer en nu dit! Dit ga ik hun betaald zetten!, riep Kiyo boos en rende naar buiten.


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 29 nov 2010 - 23:03:
nice:d


PokemonPower
PokemonPower zei op 29 nov 2010 - 18:06:
summer had toch een staraptor als partner
maar leuk