Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Dark Tales » Tale 1: Playful Doll

Dark Tales

1 dec 2010 - 14:43

1654

0

257



Tale 1: Playful Doll

Lisa: "He, kijk een pop. Wat leuk, laten we het meenemen."
Kurt: "Lisa, laat dat oud ding daar toch liggen, het zit waarschijnlijk onder veel stof sinds alles wat hier is er al een hele lange tijd is. Der ligt hier overal stof, er is hier niets nuttigs, waarom zijn we nu weer op de zolder zus? (rolt met zijn ogen vol verveling)"
Lisa: "Mama zei dat we hun speelgoed mochten halen om mee te spelen. (glimlacht naar Kurt en zoekt verder)"
Kurt: "Geef die pop eens hier. (neemt de pop uit Lisa haar handen.)"
Lisa: "Het is een mooie pop, ik ben kleren voor hem aan het zoeken. (draait zich om en zoekt verder in de rommel.)"
Kurt: "(bekijkt de pop en merkt iets op) Deze pop is vuil, het moet gewast worden, best aan mama geven, als je er straks mee wilt spelen. Anders gooit papa hem in de vuilbak. (laat de pop vallen op de grond en gaat richting de trap.)"
Lisa: "(zoekt verder in de rommel en hoort iets.)
BOEM!
Lisa: "Kurt? (haastig rent ze naar de trap)"
Kurt: "Auw, auw, auw... (blijft eventjes op de grond liggen, kreunend van de pijn die zijn val veroorzaakte."
Lisa: "Gaat het?"
Kurt: "(bekomt van de pijn en kijkt Lisa aan.) Ja het gaat, stomme trap, ik verloor mijn evenwicht, mijn been zat ergens vast."
Lisa: "Je moet beter uitkijken, dan overkomt er je zoiets niet."
Kurt: "Jaja, speel jij maar verder met je poppen, ik ga iets drinken. (staat rechtop en stapt naar de keuken.)

Lisa draaide zich weer om, keek naar de grond en zag dat haar veter los zat. Ze strikte haar veter en merkte op dat de pop naast haar lag, bij de trap. Ze nam het op en ging verder de rommel doorzoeken op de oude zolder.

Kurt, die in de keuken was, nam wat frisdrank uit de koelkast en goot zijn glas vol. Hij dronk het op en ging in de woonkamer zitten. Hij nam de afstandsbediening en daarmee zette hij de televisie aan. Hij zapte zender na zender, er was niet echt iets boeiends op televisie deze avond.

Lisa kwam naar beneden met haar pop in de hand.
Lisa: "Kurt! Ik heb honger! (met een luide stem begon ze tegen Kurt te praten.)"
Kurt: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, mama zal er binnen een kwartiertje zijn, dan eten we. (richtte zich weer naar de televisie.)"
Lisa: "Maar ik heb nu honger. (mompelde Lisa.)"
Kurt: "Zaag niet tegen mij."

Lisa ging dan maar naar haar kamer, maar vergat haar pop mee te nemen. Kurt was nu alleen met de pop in de woonkamer, niets vermoedend keek Kurt rustig verder naar de televisie, zijn favoriete programma 'Monster Jam' was net begonnen.
Kurt: "Woooooow, ik moet zo'n show echt bijwonen, zo wijs dat het wel niet moet zijn. (keek vol spanning verder.)"

Lisa maakte veel kabaal op haar kamer en dat begon Kurt op zijn zenuwen te werken, hij deed zijn mond open, om te schreeuwen naar Lisa."
Kurt: "Li.... (Kurt zijn mond werd volgepropt met een sok.)"
Kurt zat te denken: "Wat, wie deed dit? (Kurt keek rond en hoorde dan een stem."
Stem: "Jij laat Lisa spelen, ze zal niet gestoord worden, begrepen?"
Kurt: "(Kurt keek naar de richting van waar hij de stem hoorde, hij trok de sok uit zijn mond.) Dit is niet echt, ik ben aan het dromen zeker, poppen leven niet."
Pop: "Reken maar van ja, kleine jongen, als jij Lisa nog lastig gaat vallen, doe maar, ik zal alles doen om het te stoppen."
Kurt: "(keek nerveus naar de pop) Dit is een droom je bent niet echt, ik ga mezelf nu knijpen en dan word ik wakker. (Kurt deed zijn ogen dicht en kneep zichzelf.) Veel beter, ik wist wel dat poppen niet levend waren. Wat een verbeelding heb ik wel niet, haha."
Pop: "Zo, wat is er op tv vandaag. (de pop nam de afstandbediening en begon te zappen door de zenders.)"
Kurt: "(draaide zich om naar de pop en begon te roepen) WHAAAAAA!."
Pop: "(sprong naar Kurt zijn mond met de sok.) Stop met roepen of het zal het laatste zijn wat je doet."
Kurt: "(greep de pop, smeet het weg en trok de sok uit zijn mond.) WHAAAAA! Ik moet hier weg."

Kurt liep weg naar de keuken gevolgd door de pop. Op hetzelfde moment kwam de moeder thuis.
Mama: "Kurt, Lisa, ik ben thuis! (zag Kurt voor haar lopen richting de keuken.) Kurt, niet lopen in huis!"
Kurt: "(zag dat zijn moeder thuis was, liep naar haar toe en greep ze vast.) Mama, de pop wil me pijn doen!."
Mama: "Welke pop? Heb je weer teveel tv gekeken, de pop is in de zetel, welke film was je nu weer aan het kijken Kurt?"
Kurt: "Je moet me geloven, het wou niet dat ik naar Lisa riep, omdat ze teveel kabaal maakte."
Mama: "(pakte de pop in haar handen vast.) Deze pop? Raar, heb deze nog nooit gezien en het ziet er vuil uit.)
Kurt: "Lisa vond het op de zolder, ik weet wat ik zag mama."
Mama: "Kurt! Geen tv meer voor jou vanavond en wat deze pop betreft, Lisa moet haar speelgoed niet laten rondslingeren. Lisa!"

Een deur ging open en Lisa liep de trappen naar beneden, in de armen van haar moeder.
Lisa: "Mama! (was blij en gaf haar een dikke knuffel.) Ik heb honger! He, je hebt mijn popje gevonden."
Mama: "Ik zal het eten meteen klaarmaken, eerst moet ik je pop in de wasmachine steken."
Lisa: "(keek naar Kurt.) Heeft Kurt iets stouts gedaan mama, hij heeft tranen in zijn ogen."
Mama: "Neen, Kurt heeft teveel tv gekeken vandaag en zijn verbeelding werd hem teveel."

De pop ging rechtstreeks de wasmachine in en de moeder ging naar de keuken om het eten klaar te maken.
De pop dacht: "Dit zet ik je betaald, kutwijf!"

Een uur later zat het gehele gezin aan tafel, klaar om te eten. De vader was een halfuurtje na de moeder thuisgekomen. De moeder legde het eten op tafel en iedereen begon zich te bedienen.
Papa: "Dit ziet er lekker uit. (nam een groot stuk vlees en wat groenten)"
Kurt: "Ik heb niet zo'n honger."
Papa: "Wat is er zoon?"
Mama: "Niets, hij heeft teveel verbeelding, hij heeft teveel tv gekeken."

Het gezin eet verder tot ze allemaal gedaan hadden, daarna ging Lisa en Kurt naar hun kamer, klaar om te gaan slapen. De moeder gaf beide nog een nachtzoen en gaf Lisa haar pop.
Mama: "Slaapwel, meteen slapen , jullie hebben morgen school."
Kurt: "Slaapwel mama."
Lisa: "Slaapwel mama, tot morgen, slaapwel popje."

De moeder ging weg en sloot de deur, ze ging naar haar eigen kamer waar ze met haar man nog een filmpje ging bekijken. De pop wachtte dat de 2 kinderen in slaap waren voor hij naar de keuken ging.
Midden in de nacht, toen iedereen sliep , ging de pop naar de kamer van de kinderen. Hij sprong op het bed van Kurt en maakte hem wakker.
Pop: "Wordt wakker kleintje (gaf een mep op het gezicht van Kurt.) Komaan, wordt wakker, stommen kleinen. (hij mepte en mepte tot Kurt wakker werd.) Ik zou niet schreeuwen als ik jou was."
Kurt: "(zag dat de pop een mes had en besliste om niet te schreeuwen.) Wat....wa....wat ga je doen?"
Pop: "Ik heb gezegd dat het menens was, je betaalt met je leven als je Lisa stoort, hoor je me?"
Kurt: "Je maakt me bang, ik zal niets meer doen, ik zweer het. (Kurt begon te zweten van angst.)
Lisa: "(werd wakker door al het geroezemoes van de pop en Kurt.) Wat gebeurd hier? WHAAAAAAAAA! (Lisa begon te schreeuwen toen ze de pop met een mes zag, bezig met Kurt aan het bedreigen."
Pop: "Ik doe dit voor jou Lisa."
Lisa: "WHAAAAAAA! PAPA! MAMA!"

Lichten gingen aan in het huis en de vader stormde de kamer binnen van de kinderen.
Papa: "Wat is er Lisa?! (keek rond en zag de pop met het mes.)"
Pop: "Niemand beweegt!(de pop dreigde Kurt te snijden met de mes)"
Lisa: "Papa, doe die pop kapot, dood het, WHAAAAAAAAAAAAA! (Lisa was zo bang dat ze niet kon ophouden met schreeuwen."
Pop: "Zwijg, stom kind. (de pop sneed de keel open van Kurt die dood bloedde op zijn bed.)"
Papa: "KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURT!!!! (de vader, razend, liep naar Lisa, waar de pop naartoe sprong en nam de pop vast.) Jij, wat ben je, ik ga je verbranden!"
Pop: "Probeer maar, stom mens. (de pop had de mes nog vast en sneed in de arm van de vader."
Vader: "AUW! (de vader maakte een paar stappen achteruit, maar niet genoeg.)"
Pop: "(de pop sprong naar de vader toe en sneed zijn buik open. De ingewanden van de vader vielen neer op de grond, de vader viel neer op de grond, beweegloos.) Niet schreeuwen stom kind, kijk wat je deed, nu is het jouw beurt."
Lisa: "WHAAAAAA! (Lisa kon niet bewegen, ze was verstijfd van de angst.)"
Pop: "Neem dit en dit en dit, hier, ha (de pop stak Lisa vol met de mes en liet ze daar voor dood achter.) Bloed dood, kutwijf, nu voor je moeder, die zal nu wel rustig slapen. Oja, je weet dit niet, ik haar pillen vervangen met slaappillen, ik en je mama gaan wat plezier beleven, Hahahahaha."

De pop liet Lisa achter voor dood, Lisa kon niet stoppen met bloeden. De pop die ging naar de kamer waar de moeder lag te slapen, hij bond ze vast en begon overal haar lichaam kleine sneetjes te snijden. De moeder werd wakker van de pijn die ze ondervond. Ze schreeuwde van de pijn en probeerde zichzelf vrij te maken, maar zonder succes. De pop ging verder met zijn plezier, hij sneed het vel af van de moeder haar benen, tot het bot en ging zo verder tot alleen het skelet over was. De moeder overleed voor de pop kon beginnen aan haar rechterarm.

De politie, verwittigd door buren die het geschreeuw hadden gehoord, stampten de deur in en gingen naar boven, waar ze de lijken vonden. Iedereen dood, een tragisch scenario.
Politieman: "Dit is de 7de familie in 6 maanden, we moeten de dader vinden."

De pop, die het huis al had verlaten, ging weg. Hij ging een volgend huis zoeken, hopend van meer plezier te kunnen beleven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.