Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 9: gevecht op Wireless Tower!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

2 dec 2010 - 7:06

1248

2

249



Episode 9: gevecht op Wireless Tower!

“Professor! Professor!, riep Kiyo tevergeefs maar het had geen zin hun gesprek was ruw onderbroken.
Kiyo was boos en verdrietig tegelijk en stompte met zijn vuist tegen de muur.
“Kiyo, de Wireless Tower word aangevallen door de Pokémon Pinchers!, riep Rand en kwam aanrennen.
“dat is een rotstreek! Eerst Summer en nu dit! Dit ga ik hun betaald zetten!, riep Kiyo boos en rende naar buiten.
“Kiyo, wacht!, riep Rand maar Kiyo hoorde hem niet.
Pichu keek naar Rand aan en rende zo snel als hij kon achter Kiyo aan.
Kiyo negeerde de pijn in zijn zij en bleef verblind door woede gewoon rennen ookal wist hij de weg niet.
“Pichu!, riep de stem van zijn trouwe Pichu.
Kiyo keek achterom en struikelde over een losliggende boomwortel.
Pichu had hem de hele weg gevolgd hoogachtend hoe zwaar het was voor hem.
“pi,pi, hijgde Pichu en plofte op de grond.
Kiyo tilde Pichu op en zette hem op zijn schouder.
“jij wilt ook wraak, is het niet?, vroeg Kiyo en aaide hem over zijn koppie.
Pichu genoot van de zachte aai over zijn wangetjes.
“pichu, zei Pichu en knikte.
“weet jij de weg?, vroeg Kiyo aarzelend.
Pichu knikte en rende naar een Piplup.
“piplup, zei een wilde Piplup.(hoi, Pichu)
“Pichu, pichu, zei Pichu.(weten jullie waar de Wireless Tower is?)
“Piplup, Pip, piplup, lup, pip, zei Piplup(ja, als je rechtdoor gaat kom je bij een bergachtige heuvel)
“Pichu, pichu, pi, vroeg Pichu.(bedankt en hebben jullie misschien een meisje zien rondlopen?)
“piplup, pip, lup, piplup?,, vroeg Piplup(bedoel je een meisje met blauwe ogen?)
Pichu draaide zich om en keek Kiyo aan.
“Pichu, Pichu? Pichu, pi, zei Pichu.
“uhm.. ja, ik heb hier een foto van haar en Aipom, zei Kiyo en gaf het plaatje aan Pichu.
Pichu pakte het aan en liet Piplup de foto zien.
Piplup knikte maar herkende haar niet.
“bedankt Piplup en Pichu, hier een lekker hapje, zei Kiyo en gaf Piplup een stukje fruit.
Pichu wuifde zijn stukje fruit af en rende ervandoor.
“dus hier moet het zijn, zei Kiyo en liep over het pad.
Opeens sprong Pichu in Kiyo’s armen.
Een luid gebrul doemde op van ver af en Kiyo keek verwilderd om zich heen.
“GROWWWLLLLLLL!!!!,,’ weer het zelfde geluid.
“Pichu, zei Pichu bang en kroop tegen Kiyo aan.
BAM! Kiyo werd van alle kanten aangevallen door elektrische Pokémon.
Kiyo keek hen aan en zag toen dat de Aipom van Summer erbij was.
Aipom kwam dichterbij en viel hem aan met haar Focus Punch.
Kiyo ontweek de aanval maar viel op de grond.
“Aipom!, weet je niet meer wie ik ben? Ik ben het, Kiyo!, riep Kiyo en zette Pichu neer.
En pakte Aipom beet die hevig tegenstribbelde.
Aipom sloeg hem met haar staart volop in zijn buik maar Kiyo bleef vasthouden en naarmate de tranen begonnen te lopen stopte Aipom met aanvallen.
“Aipom, je bent oke, je bent veilig net zoals Pichu, zei Kiyo en Aipom liet haar tranen stromen toen ze Kiyo zag en omhelsde ze hem stevig.
“pichu, zei Pichu en kwam erbij staan.
“aipom, pom, pom, zei Aipom en gaf Pichu een hand.
Aipom was geen gewone Aipom, ze had altijd al een roze kleur gehad en toen hij en Summer afstudeerde was Aipom haar beste vriendin samen met Kiyo en werden zij en Aipom partners.
“Aipom, je bent gewond, zei Kiyo en keek het wondje na op haar arm.
Aipom kneep haar ogen dicht toen Kiyo het ontsmette en bond er een klein verbandje omheen.
“zo meis, ga jij naar Booker? Ik heb wat af te rekenen met die Pinchers, zei Kiyo en Aipom protesteerde, ze had duidelijk iets af te rekenen met de Pinchers.
Pichu keek Kiyo aan en hij knikte.
“kom op, zei Kiyo en rende naar de toren die heel dichtbij was.
Ineens uit het niets sprong Raikou voorbij, Kiyo werd omvergelopen door hem en knalde met een harde smak tegen de grond.
“auw, mompelde Kiyo en wreef over zijn zij heen die zeer deed.
“pichu, zei Pichu en keek met bezorgde ogen naar Kiyo.
“aipom, zei Aipom en wees naar een rood dingetje.
Kiyo rende ernaar toe en zag dat het de Styler was van Summer.
“Pichu, Aipom, Summer en de Pinchers zijn hier!, riep Kiyo en hoorde toen een stem.
Hij greep Aipom en Pichu beet en verstopte zich achter de struiken.
Daar zaten een aantal Pikachu en Raichu.
Ze waren duidelijk bang voor hem en kropen in elkaar.
Kiyo hoorde een stem.
“ik zou zweren dat ik een stem hoorde, partner, zei een Pincher duister.
“nou dan hoorde je het slecht, idioot er is hier niks, zei een vrouwelijke Pincher geërgerd.
Er volgde voetstappen en ze verdwenen de toren in.
Een van de Pikachu keek naar Kiyo en Pichu.
“het is goed, jullie zijn veilig bij mij, zei Kiyo tegen de Pikachu die tegen hem was aangekropen.
“pikachu, zei hij en Kiyo krabbelde overeind.
De groep Pikachu en Raichu volgde hen naar de toren.
Kiyo deed de deur open en rende met Pichu, Pikachu, Raichu en Aipom naar de trappen en begon ze snel te beklimmen.
Kiyo hoorde in de verte de stem van Summer en rende door.
Hij sprong de twee hoogste treden op en kwam met een zachte plof op de trap en rende naar de Pokémon Pinchers.
“Hey!, kunnen jullie wel, andermans eigendommen slopen!, riep Kiyo met een stemverheffing.
Summer keek om en zag Kiyo staan.
“Kiyo, pas op, achter je!, riep Summer.
Hij keek om en zag dat een van de Pinchers hem beet wou grijpen maar Pichu en Pikachu deden tegelijk hun Thundershock en Kiyo duwde hen naar achter.
“houd je kop dom wicht, als je nog een woord zegt gooien we je van de toren, zei een van de Pinchers nijdig.
“zo dus de andere Pokémon Ranger laat zich zien, zei een meisjesstem vals.
Kiyo keek om en zag een meisje rond de leeftijd van hem en Summer
Staan. Ze had blond haar en blauwe ogen.
“laat haar en de Pokémon gaan!, zei Kiyo en stapte op haar af.
“aan de kant, jij, haal die Pokémon hier weg en dan wegwezen hier voordat die bemoeizuchtige Raikou zich ermee gaat bemoeien, zei Blue Eyes bevelend.
“Dat dacht ik niet!, riep Kiyo en wierp zich op haar en greep haar beet.
Pikachu en Raichu hielpen Kiyo en Pichu joeg de Pinchers weg maar opeens duwde Blue Eyes Kiyo van de reling en hingen hij en Pichu aan de rand van de toren.
“Kiyo!, nee, riep Summer wanhopig en probeerde zich los te rukken van Blue Eyes en haar Feraligatr.
“Pikachu, Raichu!, hou Blue Eyes tegen!, riep Kiyo en dreigde te vallen maar hij hield vol.
Er volgde een gevecht boven en hij zag toen dat Summer naar beneden viel.
Kiyo greep haar hand en trok haar omhoog.
En klom toen langzaam naar boven tot hij een gebrul hoorde.
Raikou kwam hen te hulp schieten.
Summer had het bewustzijn verloren door de impact maar ze was gelukkig voor de rest in orde.
Toen Raikou hen veilig op de grond had gezet kwam ze bij.
Raikou wilde weggaan tot Kiyo hem riep.
“Raikou, bedankt voor je hulp, zei Kiyo en aaide hem over zijn woeste kop.
Raikou knikte en verdween uit het zicht.
Summer was bij gekomen Kiyo liep naar haar toe.
“ik heb je echt gemist, is alles in orde met je?, vroeg Kiyo bezorgd.
“ja, ik jou ook, dank je Kiyo, zei Summer en hielp haar overeind.
Maar ze zakte direct weer in elkaar.
“auw, dat is waar, ik heb me enkel bezeerd toen ze me gevangen namen, zei Summer die haar enkel had vast gegrepen.
“dat maakt niet uit, ik help je wel, zei Kiyo en nam een van haar armen en sloeg haar om zijn nek.
Kiyo en Summer deden er de hele middag over om bij Leanne en Rand aan te komen.
“Rand?, Leanne?, kan iemand ons helpen!, riep Kiyo en Pichu keek hem aan en rende naar binnen.
“rustig aan, Pichu, zei de stem van Rand en hij kwam aanlopen met Luxray.
Summer klampte zich vast aan Kiyo.


Reacties:


SpprSven
SpprSven zei op 5 dec 2010 - 21:58:
nicee


PokemonPower
PokemonPower zei op 2 dec 2010 - 16:03:
cool