Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 45. The big Humanoid interview, part 2

Our own Humanoid world

2 dec 2010 - 20:30

924

5

442



45. The big Humanoid interview, part 2

14. Tosca, is het waar dat je een korte relatie met Tom hebt gehad?Tosca: (trekt bitter gezicht) Ja.

15. Hoe is het uitgeraakt?
Tosca: Dat hou ik liever privé, het is niet echt iets om aan jan en alleman te vertellen, dus bedankt voor dat begrip.

16. Jorinde, hoe heb je Andreas beter leren kennen?
Jorinde: Dankzij Bill, hij zei dat Andreas vanaf Lille (Frankrijk) mee zou komen op tour. Ik moet stiekem toegeven dat ik Andreas altijd al knap heb gevonden. (lacht). Toen stelde Bill hem aan me voor en toen begonnen we een gesprek.
Makbule: En de pizzahut!
Tosca: Ooh jaah, (lacht). Dat was echt de perfecte manier van flirten, de pizzahut opzetten!
Jorinde: (lacht) Het heeft maar wel mooi gewerkt, hij viel voor mijn sexy dancemoves (wenkbrauwwiebel). Nee, we werden verliefd omdat we wel veel gemeen hadden en we mochten elkaar.

17. Zijn jullie nu echt een koppel?
Jorinde: Sinds dat we vertrokken naar Nice (Frankrijk). Midden in de nacht vroeg hij als ik hem leuk vond en toen zei ik ja en toen zei hij dat hij me leuk vond en van het een kwam het ander. (lacht)

18. Hoe lang zijn jullie al Tokio Hotel fan?
Makbule: Ik ben al van sinds begin 2007.
Jorinde: Drie jaar, sinds juli 2007.
Tosca: Ehm. Ik heb dat nooit echt bij gehouden, maar ongeveer vier jaar.

19. Hebben jullie een favoriet citaat?
Jorinde: Ja hoor, Fotos onthouden wat mensen vergeten en Believe in you, believe in life. believe in tomorrow. Im here for you. Dont jump. Die laatste is van Bill, lief hè (grinnikt).
Tosca: Een cicaat? Nee, eigenlijk niet. Er zijn veel dingen gezegd en ik kan er niet zo een, twee, drie eentje opnoemen.
Makbule: Don't drink water, fish had sex in it. (lacht). En en, oh, oh: Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupido painted blind, ik heb er best wel veel eigenlijk. Maar ik houd er vooral van om Shakespeare te citeren.

20. Hadden jullie ooit verwacht dat jullie elkaar zo zouden ontmoeten?Jorinde: Ik besefte pas 24 februari dat ik hen echt had ontmoet en dat ik nu samen met ze op tour zou gaan, maar ik had sowieso mezelf beloofd dat ik op een dag met mijn auto naar Nederland zou reizen, nu hoeft dat niet meer. (lacht)
Makbule: Je mag altijd nog wel eens langskomen hoor. (lacht)
En ikzelf had niet verwacht dat het op deze manier zou lopen, maar het is zeker leuk dat het zo is gelopen. Ik had dit niet durven dromen en toch is dit echte realiteit.
Tosca: Ikzelf had het niet verwacht. Het kwam als een complete verrassing en ik hou niet van verrassingen, maar deze is echt wel de beste verrassing ooit, ik had het nooit durven dromen.

21. Hoe reageerde jullie ouders erop dat jullie meegingen op tour met Tokio Hotel?
Jorinde: Vrij chill. Ik had ook niet anders verwacht. Als het met muziek te maken heeft, dan zegt mijn vader op alles ja. (lacht).
Makbule: Mijn moeder zou enkel ja zeggen als Bill plechtig beloofde dat hij goed op mij zou zorgen en hij moest ook plechtig beloven dat hij mij van de drugs, sigaretten en drank zou afhouden. En tot nu toe heeft hij dat al goed gedaan. Hij zorgt echt héél goed voor mij.
Tosca: Mijn ouders vonden het oké zolang ik goed oppaste voor vreemde mensen enzo.

22. Zouden de fans jaloers zijn op jullie?
Makbule: Ja, dat weet ik zeker en ergens vind ik dat jammer. Ik bedoel, de jongens hebben toch ook recht op een normale relatie enzo, maar ik begrijp de fans ook wel. Moest ik in hun schoenen staan zou ik ook wel wat jaloers zijn in het begin, maar na een tijd zou dat al lang niet erg meer vinden. Als de jongens maar gelukkig zijn,
Jorinde: Makbule heeft gelijk, ze zouden jaloers zijn, maar ik hoop dat ze dat niet voor altijd zullen blijven. Ik hoop eigenlijk dat ze het accepteren en blij zijn voor de jongens, zij verdienen geen jaloerse fans, maar juist blije fans.
Tosca: Eigenlijk kan ik hier niets meer aan toevoegen, ze hebben totaal gelijk.

23. Is het echt waar dat Bill nog steeds baddert met bad eendjes?Makbule: Wel, Bill heeft wel een hele verzameling badeendjes, wat niemand weet, maar hij gebruikt ze niet in bad. (lacht)
Jorinde: Besef je dat dat heel vies klonk?
Tosca: Aah, iew! Komaan zeg! (trekt vies gezicht)
Makbule: Komaan Jorinde, zo bedoelde ik niet! (lacht)

24. Wat is het meest vieze aan de jongens?
Makbule: Bill zijn pak als hij het net heeft uitgedaan, dat stinkt echt enorm!
Jorinde: Dat is waar, maar na de optredens ruiken ze allemaal wel. (lacht)
Tosca: Je kan ook niet langs Georg zijn scheten ruiken! (trekt vies gezicht)
Makbule: Oh gay ja! Als hij ons even wil pesten, laat hij de bommen los, niet lief!
Jorinde: Dat is waar, als Georg je niet moet, dan moet je echt bij hem uit de beurt blijven of je valt flauw. (lacht)
Tosca: Dat is eigenlijk onze goede raad!

25. Hebben jullie nog goede raad moesten er fans de jongens ontmoeten?
Tosca: Begin niet te lachen of flauw te doen want dan schiet Bill zijn piercing meteen de lucht in! En doe niet als een hysterische fan die met zijn idool praat, maar als iemand die tegen een vriend praat, dat is ook leuker voor de jongens.
Makbule: En geef de Gs ook wat aandacht!
Jorinde: Zorg dat je niet flauwvalt of dergelijke, want dan heb je er niets meer aan.

26. Goed, bedankt voor dit interview dames en hopelijk mogen jullie nog lang bij hen blijven.Alle drie in koor: Graag gedaan en bedankt.



Zo leute, dit was the big Humanoid interview ;D


Reacties:


Melleke
Melleke zei op 26 dec 2010 - 15:14:
zo leuk !!


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 9 dec 2010 - 20:35:
"Zorg dat je niet flauwvalt of dergelijke, want dan heb je er niets meer aan."
That's so true !


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 8 dec 2010 - 16:34:
I love you <3


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 5 dec 2010 - 22:13:
snel verder x'D


dreamerangel
dreamerangel zei op 4 dec 2010 - 22:02:
wieh <3
dit is zoo coewl<33
i love that girlzz <33


VERDER JIJ!!!!!!!!!!




<33333