Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 10: de zorgen van Summer!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

6 dec 2010 - 7:25

808

1

219



Episode 10: de zorgen van Summer!!!

Summer klampte zich vast aan Kiyo.
“Kiyo?, godzijdank ben je nog heel!, zei Rand en keek Summer aan.
“kun je helpen, ik hou haar niet meer, zei Kiyo en wankelde naar achteren.
Rand liep op Summer af en tilde haar zonder moeite op.
“waar is Aipom?, vroeg Kiyo aan Pichu.
Maar even later zag hij haar aan komen rennen.
Kiyo ging naar binnen en zag dat Summer in een stoel zat met haar been omhoog.
Hij liep naar haar toe en ging bij haar zitten.
Toen hij wat beter keek zag hij een blauwe kring rond haar oog en ze had overal schrammen.
“Summer?, hoe komt het dat je zo bent toegetakeld?, vroeg Kiyo bezorgd.
“Red Eyes, mompelde Summer en een paar tranen liepen over haar wangen.
Dat was dus tegen het zere been, ze begon huilend te vertellen wat er gebeurt was en Kiyo liet het toe dat ze zijn hand vast hield.
“stil maar, ik ben bij je, zei Kiyo sussend en klopte haar op haar rug.
“en jij dan? Je bent door die creep ook aardig toegetakeld, zei Summer en wees op zijn arm en zij.
“o dat?, dat is niks, mompelde Kiyo opgelaten.
“pichu, zei Pichu en ging met zijn pootje over zijn Ukelele.
Nu deed hij hetzelfde deuntje alleen nu langer en glimlachte naar Summer die wat opvrolijkte door het deuntje.
“is dat je Partner Pokémon?, vroeg Summer en aaide Pichu over zijn koppie.
“ja, ik help hem om zijn Pichu vriendjes terug te vinden, zei Kiyo en tilde Pichu op.
“wat ga je doen?, vroeg Summer opgelaten.
“ik ga slapen, ik ben doodmoe, zei Kiyo en onderdrukte een geeuw.
“ik ga mee, ik durf het niet om alleen hier te zitten, zei Summer en krabbelde overeind en wankelde vervaarlijk.
Kiyo greep haar beet en trok haar wat beter op.
“kom maar met mij mee dan, zei Kiyo en liepen naar boven.
Kiyo trok zijn pyjama aan en ging in bed liggen.
Summer lag aan de andere kant van hem.
Pichu legde zijn Ukelele op het nachtkastje neer en sprong op de borst van Kiyo en viel in slaap.
De volgende ochtend werd hij wakker van veel lawaai en keek om zich heen.
Summer lag op de grond en vloekte luid.
Hij rolde van bed en kwam op zijn pijnlijke kant terecht.
“Verdomme, zei Kiyo en zijn verband hing aan flarden.
Summer gilde toen ze dat zag en wees verafschuwd naar het stukje wond dat zichtbaar was.
“Kiyo, hoe komt het dat je gewond bent?, vroeg Summer meteen.
“door die duikvlucht die ik had maakt om jou te beschermen, zei Kiyo en bond het verband ervan af.
Het zag er redelijk uit, de diepe snijwond die de laser had gemaakt begon te genezen en was al bijna dicht.
Leanne kwam slaperig aanlopen om te kijken wat die heisa was.
“wat is hier aan de hand?, Kiyo je had het verband eromheen moeten laten zitten, zei Leanne en pakte een verbandje uit de onderste la.
“maar mevrouw, ik deed dat niet express het begon los te laten, zei Kiyo vertwijfeld.
Summer keek zwijgend toe.
“zo en nu niet weer van je bed rollen anders laat het weer los, zei Leanne en beende weg.
Summer trok een pijnlijk gezicht toen ze voorzichtig wat gewicht op haar enkel neer zette.
“auw, die enkel is vreselijk, zei Summer tandenknarsend.
“je moet ook rusten, je kan er je hele leven getekend aanraken als je hem te veel belast, zei Kiyo en hielp haar om op bed te komen.
Summer mompelde iets onverstaanbaars.
“en dat zegt iemand die een groot gapend gat in zijn zij heeft zitten, zei Summer uitdagend.
“helaas voor jou dat je niet kunt lopen maar ik wel, zei Kiyo grinnikend.
“Kiyo, dat is niet grappig!, riep Summer nijdig toen Kiyo in lachen uitbarstte.
“pi, zei Pichu slaperig en rekte zich uit.
Kiyo aaide Pichu over zijn koppie.
“ben je klaar, om je vriendjes te gaan zoeken?, vroeg Kiyo aan Pichu.
Pichu knikte en Kiyo bond zijn Ukelele om zijn nek heen.
“Kiyo!, Summer!, kom eens naar beneden!, riep Rand van onderaan de trap.
“Damn, ga je dat wel trekken?, vroeg Kiyo aan Summer.
“ja, zolang ik jou heb, zei Summer en ging op de rand van het bed zitten.
“tsjonge, wat ben jij een slijmbal, zei Kiyo plagend en Summer wilde hem een mep verkopen maar kon niet bij hem komen en gaf het op.
Kiyo en Summer liepen van de trap af en zagen niemand minder dan Blue Eyes in de woonkamer gekneveld en al in een stoel zitten.
Summer verschool zich achter Kiyo en Pichu en Aipom keken haar boos aan.
“wat doet zij hier!, riep Kiyo boos en liet Summer los en wilde haar aanvliegen maar werd tegengehouden door Summer die wankelde en bijna viel.
“ze wilde jou en Summer uitschakelen door een bom bij jullie bed te plaatsen maar het ging mis en Luxray had haar te pakken genomen in de tuin, zei Rand en aaide een zelfvoldane Luxray over zijn kop.
Kiyo wilde wraak nemen en balde zijn vuist en sloeg keihard tegen de tafel met platte vuist.
Blue Eyes schrok van de uitbarsting en keek hem bang aan.


Reacties:


PokemonPower
PokemonPower zei op 6 dec 2010 - 15:54:
coole epi