Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 46.Blackmail.

Trip to hell!

4 dec 2010 - 21:26

1756

2

362



46.Blackmail.

Minuten verstreken, maar nog steeds had Bill niet op je vraag geantwoord. Hij had je nog steeds niet verteld waarom ze jouw hadden gekozen om deze "job" te beoefenen. Huilend drukte je je nagels steeds dieper in Bill's rug, hopend dat het pijn zou gaan doen. Hopende dat Bill ook de pijn zou voelen die jij nu voelde. Maar je wist gewoon dat hij nooit zou beseffen hoeveel pijn hij je hier mee deed. Hij besefte waarschijnlijk nog niet eens half hoe erg hij je leven hiermee verwoest had. Tranen liepen over je wangen en stroomden zo via Bill's nek richting zijn borstkas en gleden zo naar beneden. Het leek Bill echter niet veel uit te maken. Het enige wat hij deed was je troosten en je zacht tegen zich aan trekken, terwijl hij sussend door je haren streelde. Maar je betwijfelde het of hij je wel kon kalmeren. Het nieuws was ingeslagen als een bom, en het zou lange tijd duren eer je dat verwerkt zou hebben.

What are you doing?' Je trillende stem vulde de badkamer. Je voelde hoe Bill je zacht met zich mee trok richting de douche. Bill zei niks maar trok je steeds verder richting de douche. 'Bill?' 'It's okay Keisha.' Zacht streelde Bill je over je haar terwijl hij je verder mee trok naar de douche. Bill stopte even en deed het deurtje van de douche open zodat jullie naar binnen konden lopen. Zacht trok hij je met zich mee, de douchecabine in maar hij zorgde er wel voor dat hij je geen pijn deed. Je hoorde hoe de deur van de douche met een zachte "klik" dichtviel. Bill keek je lief aan terwijl hij je zacht los liet. Hij liep naar de kraan en zette die open zodat er zachte waterstralen uitkwamen. Hij regelde nog snel de temperatuur en plaatste de douchekop wat lager. Bill draaide zich rustig om naar jou en kwam naar je toe. Hij plaatste zijn handen op je heupen, maar wel zo dat je het bijna niet voelde. Zacht trok hij je mee naar het water.

'Auhw' Geschrokken zette je terug een stap naar voor waardoor je tegen Bill op botste. Een pijnlijke scheut gierde door je lichaam. Bill keek je meelevend aan. 'I am sorry, I will turn it a bit softer.' Hij reikte zijn hand uit naar de kraan en zette de stralen wat zachter zodat het geen pijn deed als ze op je huid terecht kwamen. Daarna nam hij je terug vast aan je heupen en kwam hij dicht tegen Nu de stralen zachter waren, kon je het wel verdragen. Het voelde goed zo. Het leek alsof met de stralen ook al je zorgen wegspoelden. Genietend sloot je je ogen terwijl je even aan niets meer dacht. Even aan niets meer denken, dat deed goed.

Bill liet je plots los en deed een stap naar achteren. Verbaasd opende je één oog en zag je dat hij zijn boxer nog snel uit deed. Bill gooide zijn boxer snel uit de douchecabine en draaide zich daarna terug naar je om. Geschrokken hapte je zacht naar adem toen je Bill's fiere erectie zag. Nu snapte je waarom hij zijn boxer zo laat pas had uitgedaan. Hij wou niet dat je in paniek zou raken als je zijn vriendje zou zien. Want waarschijnlijk had Bill geweten dat als je eenmaal zijn stijve erectie had gezien, je je helemaal niet meer kon ontspannen maar helemaal in paniek zou geraken. Zeker omdat je zou beginnen denken aan de gevolgen. Toen je zag dat Bill naar je keek, sloot je meteen je ogen. Het was riskant wat je deed, want nu gaf je Bill vrij spel. Maar als hij je zou zien kijken, zou hij misschien al direct op je vliegen. Terwijl hij nu nog dacht dat je hem niet gezien had en hij je dus zacht moest benaderen. Zenuwen gierden door je lichaam terwijl de seconden traag voorbij gingen. Je was doodnerveus. Wat zou Bill nu doen? Je meteen beginnen te betasten of zou hij gewoon verder met je douchen? Je was langs de ene kant bang voor het antwoord, maar toch ook nieuwsgierig. Zou hij zijn belofte houden en je niet meer pijn doen?

Bill duwde zijn warme lichaam tegen je aan. Zonder dat je het zelf besefte, zette je zacht een stap achteruit toen je Bill's erectie tegen je buik voelde porren. Bill zei niets maar stapte toen terug rustig naar voor zodat hij terug tegen je aanstond. Gespannen bleef je staan terwijl zijn erectie zacht tegen je onderbuik aan drukte en Bill zacht zijn hand langs je arm liet glijden. Geschrokken opende je ogen toen je Bill plots zacht een kusje in je nek voelde drukken. Bill zag meteen de paniekerige blik in je ogen en keek je lief aan. Hij boog lief zijn gezicht naar je toe en drukte zacht zijn lippen op de jouwe. Bill wou zijn mond open doen, maar je weigerde. Bill keek je een beetje teleurgesteld. 'Relax' De woorden bezorgden je kippenvel over heel je lichaam. Bill kuste je zacht op je kaaklijn en gleed zacht met zijn hand langs je nek. Zijn aanrakingen waren vederlicht, waardoor je geen enkele pijnscheut voelde. Iets waar je Bill wel dankbaar voor was.
Zacht duwde Bill je steeds verder naar achter waardoor je bijna tegen de muur botste, maar net voor je rug in de buurt van de muur kwam hield Bill je tegen. Zacht drukte hij zijn lichaam dichter tegen je aan. Je begon nerveus lichtelijk nerveus te raken naarmate Bill zijn erectie steeds dichter tegen je aandrukte en Bill je zachte kusjes gaf in je nek. Bill bleek echter niet door de hebben dat je het niet leuk vond en ging gewoon ongestoord door. Toen je voelde hoe Bill's hand rustig naar beneden gleed, greep je meteen in. Je nam Bill's hand vast en duwde hem weg. Bill keek je even verbaasd aan maar herstelde zich al snel. 'Relax' En weer gleed zijn hand langs je lichaam verder naar beneden. 'Bill' Opnieuw duwde je zijn hand weg terwijl je zacht je hoofd schudde. 'Keisha, relax' En weer wou hij verdergaan, maar je zette snel een stap naar achter.

Oorverdovend gegil verliet je lippen en meteen zette je terug een stap naar voren, waardoor je tegen Bill op botste. Een afgrijselijke pijnscheut ging door je ruggengraat toen je met je rug de muur had geraakt. Tranen brandden achter je ogen en gleden toen razendsnel over je wangen. Bill sloeg zacht een arm rond je heen, maar wel zo dat je geen pijn had. Hij trok je voorzichtig van de muur weg waardoor je dichter tegen hem werd aangedrukt. Huilend probeerde je Bill van je af te duwen, maar Bill was te sterk. 'Sht Keisha, it's okay.' 'Let me go!' 'Relax, Keisha!' Bill trok je dichter tegen zich aan terwijl hij zacht door je haren streelde. Hulpeloos probeerde je Bill van je af te duwen, maar toen je merkte dat echt niets meer hielp liet je het maar toe dat hij je probeerde te troosten. Misschien moest je gewoon maar eens toegeven.

'On your knees.' Je kreeg kippenvel van Bill's zwoele stem. Bang keek je hem aan terwijl je zacht je hoofd schudde. Bill keek je vastberaden aan en duwde je licht dwingend op je schouder zodat je op je knieën zou laten neerzakken. 'No Bill, you...' 'Relax' Maar toen je probeerde om Bill van je af te duwen, liet Bill zijn hand vederlicht langs je rug heen glijden. Een immense pijnscheut ging door je lichaam waardoor je wel aan Bill moest gehoorzamen. Meteen liet je jezelf neerzakken op je knieën, zodat Bill je zou loslaten. 'That's better.' Tranen van onmacht gleden over je wangen terwijl je Bill smekend aankeek. 'You said that you won't hurt me anymore.' 'I am not going to hurt you. You're just going to entertain me.' 'But you said...' 'Ssht Keisha, you still have to finish something.' 'No, please!' Huilend schudde je je hoofd toen Bill de woorden uitsprak. Dat kon hij niet menen! Nu moest je hem terug gaan pijpen, omdat je zogezegd nog bij hem in het krijt stond. Dit wou je echt niet! Héél onopvallend probeerde je naar achteren te schuiven, maar je merkte al snel dat je helemaal vast zat. Je kon geen kant meer uit.

'Relax Keisha, then it's over in less than five minutes.' 'No, I'm not going to do it. I don't want to...' 'Don't make it to difficult for yourself, Keisha. And just begin to...' 'No! I'm not going to entertain you!' Bill zuchtte luid en hurkte dan voor je neer. Hij keek je streng aan terwijl hij zacht je kin vast nam en je dwong om hem aan te kijken. 'You have to do it, Keisha.' Smekend keek je hem aan. 'Bill, you said you won't hurt me anymore. Why are you doing this to me?!' 'Keisha, listen to me. I won't hurt you anymore, that's why I let you entertain me. Cause normally I would fuck you, but then I will hurt you so I'm not going to do that. But if you just entertain me, than you won't be hurt cause you just have to suck.' 'No, please? I hate it! It's disgusting!' 'Just think that it's a lollypop.' 'No, please?' Smekend keek je Bill aan terwijl duizenden tranen over je wangen liepen. Dit wou je niet! Echt niet! Het was al erg dat Bill je de vorige keer zo mishandeld had, dat wou je echt niet nog een keer opnieuw meemaken.
Bill voelde de bui al hangen. 'Relax, Keisha. If you listen to me and you're sweet, I won't hurt you.' Hulpeloos keek je weg van Bill en richtte je je blik op de muur. Kon het nog erger? Je werd gedwongen tot dingen die je niet wou en als je niet zou luisteren dan zou je helemaal in elkaar worden geslagen. Chantage! Dat was het! Pure chantage!

Gedwongen tot dingen die ze niet wou doen...Verplicht om te luisteren...Anders zou het niet goed aflopen met haar...

Sorry,sorry, sorry, sorry, sorry, sorry,... duizendmaal sorry!
Echt ik schaam me diep dat ik jullie nu pas een vervolgje geef!
Jullie mogen kwaad op me zijn, en terecht! Ik had en heb het echt ongelooflijk druk met school en dus had ik geen tijd om een deeltje te plaatsen. Uitvlucthen, ik weet het wel. Maar het is de waarheid! Het spijt me echt super hard!

Ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk verder te gaan, maar ik begin volgende week al met examens. Sorry!

Krijg ik toch nog reacties alsjeblieft?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 5 dec 2010 - 22:03:
vuile vieze homosapische gapp!!
omg!!
hoe kan die looosseerr dat nu van Keisha verwachten?!
omg ze heeft al genoeg meegemaakt!!
ggrrr!!
ik wil hem slaan!!!!!!!
LET HIM DIE!!
STUUR HEM NAAR DE HOLBEWONERS!!!
LAAT EEN PAAL OP ZIJN HARSES PLEUREN!!
[Omg ik ben echt in een duivelse bui vanavond! ]

snel verder!
en suc7 met je examens!!


xxx
jippie!
but good luck!


4passions
4passions zei op 5 dec 2010 - 17:48:
Fucking Bill...wow dat is letterlijk...grom!!

Ik ben boos!! Nee het is jou vergeven, maar Bill niet!!!

Snel verder? (ps good luck met de examens)
xx