Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De eerste match van Sinnoh League: tegen Barry!!!

~The Long Journey Continue's~

22 dec 2010 - 22:29

731

2

241



De eerste match van Sinnoh League: tegen Barry!!!

het was de dag vandaag van de opening van de Pokémon League!
Sora was vroeg wakker gemaakt door Ash en Lucas.
"waarom zo vroeg?, mompelde Sora slaperig.
"het is al dik over zevenen, zei Lucas nonchalant.
Sora plofte met zijn hoofd op zijn kussen neer.
"ga weg, laat me slapen, zei Sora gedempt door het kussen.
Maar Ash en Lucas telde geluidloos tot drie..
"nu!, riepen Lucas en Ash tegelijk en trokken de deken onder Sora's lichaam vandaan waardoor hij op de grond rolde.
Sparky belandde onderste boven op zijn hoofd en wreef loom de slaap uit zijn oogjes.
"Verdorie, Sparky is alles oke?, vroeg Sora ongerust en zette Sparky overeind.
"chaaa,' en rekte zich uit en begon zich te wassen.
Sora begon zich langzaam aan te kleden en ging toen naar beneden om te ontbijten.
zijn vader, moeder, broertje Tyler, Johanna en Shawn zaten aan een tafel.
"goeie morgen, jongens, zei Cloud en Sora liep meteen op zijn vader af.
er werd luidruchtig gepraat en Sora rende naar het bord en zag de foto van hem met een lijn naar Barry wijzen.
"willen Sora en Barry naar het strijdveld komen!!,' werd er omgeroepen.
"Sora!, succes maatje, zei Ash en gaven elkaar een high five.
"bedankt, kom Sparky, zei Sora en Sparky sprong op zijn schouder en hij rende door de hal naar het strijdveld.
dit gaat echt zo gaaf worden!, dacht Sora enthousiast.
toen hij op het veld kwam zaten er duizenden mensen naar hem te kijken.
en zag tot zijn genoegen zijn opa op het podium.
hij rende meteen naar Rowan toe en omhelsde zijn opa stevig.
"Sora, jongen, ik wist niet dat jij en Barry als eerste moesten? nou maak je klaar en succes met je match jongeman, zei Rowan en Sora liep vastbesloten naar zijn plek.
"Sora!, ik laat geen spaan van je heel!, riep Barry strijdvaardig.
"moet jij eens opletten!, ga Weavile!, riep Sora.
"Sora, de redcorner zet een Weavile in!, riep de Scheidsrechter.
"ga Staraptor!, riep Barry en een grote vogel kwam uit zijn bal tevoorschijn.
"Barry, de greencorner zet een Staraptor in, begin het gevecht!, riep de scheidsrechter.
"Weavile, Ice Beam!, riep Sora en Weavile sprong omhoog en spuwde een ijzige straal uit zijn mond.
"Staraptor, ontwijk en doe je Close Combat!, riep Barry.
maar echter Weavile was sneller en raakte de rechtervleugel van Staraptor.
"oke, goed Weavile, doe nu snel Dark Pulse!, brulde Sora en Weavile vuurde paarse ringen af op Staraptor maar die ontweek hem en raakte Weavile met een harde klap.
"Staraptor, maak het af met Air Slash!, riep Barry en Staraptors vleugel werd wit.
"Weavile, ontwijk en spring op zijn rug!, riep Sora en Weavile krabbelde vlliegensvlug overeind en greep Staraptor bij vleugel ensloeg hem tegen de grond met slash.
Sora en Weavile hadden zo een goeie band dat hij meteen werd uitgeschakeld.
"NEE!, STARAPTOR!, riep Barry opgefokt.
en liet Staraptor terug keren.
Weavile was blij in Sora's armen gesprongen.
"Empoleon!, riep Barry en de ontwikkelde versie van Piplup kwam uit zijn bal.
"Pika,' zei een stem en Sparky trok aan zijn broek.
"Oke, Sparky, ik kies jou!, riep Sora en Sparky sprong naar voren.
"Empoleon!, Aqua Jet!, riep Barry en Empoleon kwam recht op Sparky af.
"Sparky 7 graden naar links en doe je Thunderbolt!, riep Sora en Sparky sprong opzij en begon te vonken en richtte een straal recht op Empoleon af.
die werd geraakt en veel schade opliep.
"gaat het Empoleon? doe je Hydro pump!, riep Barry.
Empoleon vuurde een waterstraal af op Sparky.
"Sparky, ontwijk en doe je Quick Attack!, riep Sora.
Sparky nam een snelle aanloop en rende met een vaart snel naar Empoleon en tackelde hem volop en die miste Sparky op een haar.
"Empoleon, Waterpulse!, riep Barry en Empoleon vuurde waterballen af op Sparky maar die ontweek ze met gemak maar door de laatste werd hij geraakt en knalde tegen de grond.
"chaa,' en krabbelde overeind.
"Gaat het?, vroeg Sora ongerust en wilde naar hem toelopen.
maar Sparky knikte bevestigend en ging op zijn vier poten staan.
"oke, doe je Volttackle!, riep Sora en Sparky nam nog een aanloop en Empoleon kwam op hem af in een waterharnas.
maar Volttackle bleek veel sterker en sloeg zonder enkele moeite Empoleon naar achteren.
Empoleon kwam overeind maar wankelde vervaarlijk en Sora grijnsde naar Sparky.
"Sparky maak het af met THUNDERBOLT!, riep Sora en Sparky laadde weer energie en spoot het richting Empoleon af die werd geraakt en uitschakeld was.
"SPARKY, YOU DID IT!, riep Sora overdonderd door de comeback van zijn trouwe Pikachu.
"Pika,' en wreef gevleid over zijn koppie.
Pikachu kwam aanrennen en besprong Sparky en feliciteerde hem met zijn overwinning.
"en nu ben ik aan de beurt, zei Ash vastberaden...
Word Vervolgd....


Reacties:


Rush
Rush zei op 22 dec 2010 - 22:42:
Bwuhahha loving Empoleon


Rush
Rush zei op 22 dec 2010 - 22:37:
Super cool ^^


Zoals gwnlijk.