Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB » ~1

I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB

6 dec 2010 - 21:15

463

0

182



~1

Pov Samantha

'Ik ook van Jou'Zei je tegen Justin die de wel 100 keer Ik hou van je zei.'Sammy wil je straks met me naar een Hollywood Feestje gaan ?' zonder te twijfelen zei je ja 'Tuurlijk ga ik mee dan bel ik Nick snel op' je nam je telefoon maar justin pakte het af 'Schat ik denk niet dat nick komt hij is op tour gegaan.' Je zag dat hij loog maar toen bedacht je je. Justin is het Liefste vriendje dat ik had en hij zou niet tegen mij liegen.'Okee jammer Nou ik ga me maar omkledende jurk die ze aan trekt zie je op de foto Toen je naar beneden kwam zat justin te kwijlen 'Bieber mond toe' zei je nepboos.'Okee ik ben klaar de limo staat klaar'je volgde hem naar buiten en daar zaten jullie in de limo

~Tijdsprong bij het feest~

Jullie liepen naar binnen maar eerst gaf justin een paar handtekeningen.Toen jullie binnen waren begon justin te dansen.Je deed wel mee maar je had geen zin dus ging je effe zitten.Je zag Justin dansen met een meisje maar je liet het maar zo.Je vertrouwde hem.Je besloot om een drankje te bestellen.'Een cola aub.' en nog een en nog een.Tot je naar wc moest gaan.Je ging en toen je buiten kwam zag je justin met het meisje kussen.Je was woedend en verdrietig tegelijk.Je rende naar buiten tot je op iemand botste.Je schrok maar toen je dieper in zijn ogen keek was het Nick. 'Sammy wat is er ??'..Justin loog tegen..'Nou..Die Bieber zit te kussen met een of andere hupelkut' zei je in een keer en je begon harder te huilen 'Wat ..Die bieber verdient je niet' je knikte en zei 'Nick justin zei dat jullie op tour zijn..' 'Wat nhee pas over 6 maanden..' je knikte maar begon weer te huilen..'Sammy is het niet beter als we naar huis gaan ?' wat WE?? 'ik ga wel naar huis blijf jij maar hier te feesten ..' zei je maar diep in je hart hoopte je dat hij nee zei..'Nheej ik laat je niet alleen naar huis gaan of je moet met Manon gaan' wat MANON?? 'Is manon er ??' je gezicht begon een beetje blij te worden toen nick ja zei..Nick ging naar manon en vertelde het hele verhaal van Justin enz.. Manon en Joe en Kevin kwamen naar buiten en knuffelde je ineens 'Sammy Kheb je gemist New Jersey is saai zonder jou' zei Manon in een adem 'Is het war van die bieber hij gaat eraan' zei manon en ze wilde naar binnen lopen maar Joe en Kevin hielden haar tegen..'Nonie laat hem gewoon' zei Joe ..' Nou ik wil niet hier blijven zullen we naar huis gaan?' Zei Manon..Iedereen stemde Ja dus gingen jullie naar huis.De hele avond zette je Justin uit je hoofd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.