Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB » ~2

I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB

6 dec 2010 - 21:15

428

0

212



~2

.

Pov Nick..

Jullie liepen naar huis tot dat er een journaliste op jullie kwam afgerent.Jullie kennen haar als Bianca want zei intervieuwt jullie vaak.'IS HET WAAR DAT JUSTIN BIEBER HEEFT GEKUST MET EEN ZEKERE LAUREN??' Kevin is de oudste dus antwoorde hij 'Nou nee en..' Manon kon zich niet inhouden dus riep ze kei luid 'En als je het zo graag wilt weten vraag het aan Bieber zelf dus val ons niet lastig' je zat een beetje in de Roep-stemming dus roepte je mee 'Ja vraag het aan zelf aan die tuinkabouter' ze liep weg met haar microfoon en jullie stapte in de limo.'Duss wat gaan we straks doen ??Film Kijken ??' zei Joe om de stilte te verbreken. 'HORROR' zeiden jullie allemaal in koor. Behalve Kevin.'Heloo aarde aan Kevin' zei samantha.'Doe geen moeite sinds Kevin Jessica heeft ontmoet in nederland is kevin Helemaal Lovee' zei Joe en hij begon opeens Still in love with you te zingen en iedereen begon mee te zingen..'Je hebt het te pakken Mchappy' zei je grappend 'Moet jij nodig zeggen Heeh'en hij begon te kijken naar Samantha.Je bloosde en iedereen begon 'Oeeeoeee' te roepen omdat samantha half zat te slapen op je schouder maar toen werd ze opeens wakker 'Huh wat is er ??' zei ze slapend ..'Niks we zijn er zo.'

10 Minuten Later

Julie stapte uit .Samantha was ondertussen wakker.Toen jullie thuis waren zagen jullie Yousra en Frankie Nog steeds samen spelen.Nu we Samantha niet zo vaak zien weet ze ook niet wie Yousra is .Je besloot ze om aan elkaar te gaan voorstellen (Ofzoo) ' Euh Samantha Yousra het vriendinnetje van Frankie Yousra Samantha een vriendin' zei je 'Aangenaam ik ben Yousra' zei Yousra lief(Nick vind me lief ) 'Haay Samantha..' 'Yousra kom verder spelen ik zit net te winnen' riep frankie.'FRANKIE JE KIJKT IN MEN KAARTE IK PAK JE WEL' zei yousra nepboos en zo loopte Yousra achter Frankie. 'Wat zijn ze lief' zei Samantha..'Nou niet zij alleen' zei je en ik wijste naar Joe en Manon die van een klein kusje een grote TZ maakten.'Okeej genoeg geklef we gaan die film kijken okee' zei kevin en iedereen ging naar boven..we keken Paronormal Activity.Toen het af was was het wel 1 uur in de nacht.'Samantha heb je een slaapplaats ??' zei ik..'Ehmm..Nhee ..Ma..'
'Niks te mare Jij blijft gewoon hier slapen' zei Joe. 'Dankje maar kheb geen slaapkleren enz.' zei ze verlegen.'Nou pak dan maar wat van mij' zei manon. Samantha ging naar de badkamer en opeens stormde alle vragen op je af over of dat ik Samantha leuk vind..'Vind je her leuk??' Begon Joe ..'Nou...

.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.