Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB » ~3

I thought you loved me..Jonas'ndTh.JDB

6 dec 2010 - 21:18

314

0

213



~3

Hah om het moment waar iedereen op wachten
Nog een Pov Nick want hij is Cute

'Nou ik vind haar leuk als gewoon een vriendin' loog je want eigenlijk heb je al sinds je haar kende een crush op haar.'Nhee hier klopt iets iet ..Je liegt IK WIST HET' riep Manon en op dat moment kwam Samantha binnen.'Wat wist je ??' Shit je keek naar Manon en ze zat iets te verzinnen' Wel euh Nou ik wist dat 1 + 1 2 is maar Joe zei dat het 3 is en toen namen we een rekenmachine en ..' 'Jaah Boeien' zei Samantha.'Dus waar moet ik slapen ??' zei ze.'Nou ik dacht eerst om jou buiten in het hok van elvis te dumpen maar toen besloot mister Nick hier om gewoon alle matrassen bijeen te doen en zo te slapen' zei joe maar opeens riep Frankie Yousra bleef daar ook slapen Kevin liep naar zijn kamer en opeens roepte Kevin ons .'Guys weten jullie waar mam en pap zijn ??' iedereen antwoorde nee en opeens begon Yousra in paniek te geraken 'Wat als ze ontvoerd zijn door aliens of door Mick Jagger of ..' en meteen begon ze te janken maar wat verwacht je als ze altijd bij ons is ze is gewoon op gegroeid bij ons 'Sssht alles komt in orde' susste Frankie haar en ze werd meteen beter.Wow Je wist niet dat ze zo goed overeen kwamen.'Ik ga ze opbellen' zei Joe.de telefoon ging af en joe zette hem op luidspreker.
Blauw is de telefoon

Wil je je moeder terug zei een kille stem

'Wie ben jij??' riep frankie door de hoorn

Ik ben..Ik ben..Ik ben..


'Wtf wie ben jij' Riep Joe boos

blue]Wil je het zo graag weten nou ik ben Mick Jagger (Sarcastis)[[/blue]


'Ik wist het' roepte Yousra..'Schat dat was sarcastisch' antwoorde frankie wacht huh noemde hij haar nou Schat ..?

Sorry dat het zo kort is maar ik moet gaan slapen xx.

.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.