Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen] » Chapter Three

Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen]

7 dec 2010 - 18:58

524

2

309



Chapter Three

Die reacties over de bassen, awesome :) Ik heb er zelf één, die ene die ik beschreef: de Squier, blauwe body en witte slagplaat. Hij heet echt James =) Ik zal jullie melding geven, ik vind het echt super dat jullie mijn verhaal lezen! Xx ps. Reactieees? Dan ga ik verder :)

Als iedereen klaar is met inladen gaan we de andere band ophalen. Eerst rijden we langs het huis van Keith, die ook snel zijn spullen inlaad en we rijden door naar het huis van de jongens van All Time Low.

Pov Onbekend
De tourbus stopt voor ons huis, ik loop samen met de andere jongens naar buiten, onze koffers meeslepend. Ik ga snel de bus in, om te kijken of de andere band er al is. Ze zijn er al. Ik groet ze, en kijk om me heen. 'Ik mis er een?' Vraag ik nieuwschierig. 'Ja, Melody ligt al in haar bed!' Zegt een meisje met lang, blond haar. Joyce, volgens mij. Een verdrietig gevoel gaat door me heen. Ze mag ons echt niet...


Pov Melody
Zuchtend lig ik in mijn bed. Ik hoor de andere band binnen komen, en ik ben toch echt niet van plan om eruit te gaan komen! Ik ben grote fan van de Black Veil Brides, dus ik heb een grote poster van ze op gehangen boven me, op het plafond. Ik kijk er even naar en dan besef ik me dat ik moeilijk de hele tour in mijn bed kan blijven liggen, om die andere band maar even niet te zien. Ik merk dat de tourbus begint te rijden. ‘Melody!’ Hoor ik Dan roepen. ‘Ja?’ Zeg ik verveeld. ‘We willen even wat bespreken, kom je naar beneden toe?’ Ik zucht, doe de gordijntjes van mijn bed open en ik spring het stukje naar beneden. Met een zachte plof land ik op de grond en ik loop naar voren toe. Met een zucht laat ik me op de bank vallen en ik merk dat ik aangekeken word door de 4 jongens. ‘Kunnen jullie het zien?’ Ze worden allemaal rood en wenden snel hun ogen af. Ik kijk naar Dan en Keith, die naast elkaar staan. ‘Ja, Dan en ik hadden gisteravond even met elkaar gebeld, en we hebben een idee…’ begint Keith. ‘Nou, ik ben benieuwd!’ Hoor ik Marinde sarcastisch mompelen. Ik grinnik onbewust. ‘We hadden dus bedacht om de band te mixen. Alex, Jack, Stella en Melody samen het podium op, en daarna Zack, Rian, Joyce en Marinde…’ zegt Dan. ‘Niet ieder concert, maar twee of drie of zo…’ voegt Keith er gelijk aan toe. Ik kijk bedenkelijk. ‘Maar willen de fans ons niet met de voldelige band zien? Niet dat als we ons opsplitsen de fans ineens wegblijven…’ Zeg ik dan. Stella knikt en stemt in. ‘We proberen het één concert, als de fans er niet goed op reageren, dan gaan Jack en ik weg, en komen Marinde en Joyce gewoon op. Als ze het wel leuk vinden, kunnen we het wel wat vaker doen…’ Zegt Alex. Marinde knikt. ‘Hij heeft een goed punt…’ Ik zwijg. Ik moet toegeven, wat Marinde net zei, is waar. ‘Goed.’ Zeg ik dan ineens. ‘We doen het. Maar… dan moeten we zeker ook elkaars nummers gaan spelen, word dat niet lastig?’ Jack grijnst. ‘Oefenen, ik help Marinde wel, en ik weet zeker dat Zack jou wel wil helpen, Melody!’ Zegt hij. Ik kijk naar Zack en hij knikt vrolijk. Dit gaat nog leuk worden…


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 8 dec 2010 - 0:26:
Inderdaad, wat Emma zegt over die onbekende POV, die is leuk. En ik wil maar al te graag weten wie dat is... maar ja, ik heb nog wel even geduld, als jij maar gewoon gauw nieuwe stukjes post. ^^
En dat mixen van bands is cuwl, denk ik, want ik weet niet wat voor muziek die andere band maakt, maar, nou ja, de helft van ATL doet mij al glimlachen dus dan is het wel een soort van goed.
Anyway, ik moet maar eens gaan slapen... I guess.
Hup, gauw verder, jij. <33


xEmma
xEmma zei op 7 dec 2010 - 19:29:
Ik vind de onbekende point of view leuk! Het is zo lekker mysterieus, nu kunnen we zelf verzinnen wie het is om er later achter te komen dat we het totaal fout hebben, haha x)
En Zack is sexy [en Alex ook, trouwens] ö
Ik wil ook dat Zack mij basgitaar gaat leren spelen!

En kunnen ze niet beter voor enkele nummers wisselen, in plaats voor een heel concert? [Dat lijkt me nog best wel vet, ik zie het al helemaal voor me! Eerst het voorprogramma, dan band 1 [zegmaar], dan band 2 en dan ATL.]
Want als ik naar een ATL-concert zou gaan, zou ik wel ATL willen zien, en niet opgesplitst denk ik ;]
Maar dit lijkt me ook wel vet. Omg, een heel concert met [de helft van] ATL op het podium staan!

En James is een cuwle naam voor een basgitaar
Ik wil nog steeds een basgitaar x)
Sigh. Het lijkt me vet om een instrument écht goed te kunnen bespelen.

Snel verder<3
xx