Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » All Time Low » Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen] » Chapter Four

Lost in Stereo ~All Time Low [afgelopen]

8 dec 2010 - 13:23

395

2

293



Chapter Four

Hmm, over wat er gezegd werd van wat voor muziek de andere band maakt... denk maar een beetje aan Linkin Park, denk ik zo... xD En dat mixen van die bands, lees maar lekker verder, in hoofdstuk 9 of 10 is er een concert xD ennuh... die onbekende POV, blijft lekker onbekend tot het eind van het verhaal. en ik ga proberen om tot hoofdstuk 30 door te schrijven... tenzij mn inspiratie me in de steek laat...

Zack komt gelijk naar me toe. ‘Zal ik je alvast wat helpen?’ Ik kijk even besluiteloos en ik knik dan. Snel haal ik mijn bas op en haal hem uit de hoes. Zack bekijkt hem bewonderend. ‘Mooie bas!’ Ik glimlach en knik. ‘Hij is mijn nieuwste, en ik ben er zó blij mee! Mijn enigste bas met vijf snaren… Misschien klinkt het stom, maar al mijn bassen hebben namen…’ Zeg ik met een kleur. Zack grinnikt. ‘Wat grappig. Hoe heten ze?’ ‘Ik heb er nu vijf mee, James, Alex, Tom, Brian en Andrew. Mijn enigste gewone gitaar heet Andy.’ Zeg ik. ‘En dit is?’ Vraagt Zack. ‘Dit is Alex. Het was de eerste naam die in me op kwam. James is mijn aller eerste bas, ik móést hem gewoon een keer meenemen op tour!’ Zack grijnst. ‘Kan ik begrijpen ja. Beginnen we?’ Hij legt een blad met noten voor me op tafel. Gelukkig staan de tabs eronder, want ik ben niet zo goed in noten lezen. Ik begin te spelen en Zack kijkt toe hoe ik het doe.

Pov Onbekend
Ik kijk naar Melody. Wat is ze leuk bezig zo… Het puntje van haar tong heeft ze tussen haar tanden, ik zie hem net tussen haar lippen zitten. Ze kijkt ingespannen naar haar bas en het blad dat voor haar ligt. Maar dat zij mij ook leuk vind, heb ik allang opgegeven. Ineens kijkt ze naar me. ‘Wat kijk je?’ Snauwt ze. Ik wend snel mijn ogen af en bestudeer mijn nagels grondig. Waarom moest ik nou zo kijken?


Pov Melody
Ik richt me weer op mijn bas, en ik let niet meer op die loser voor me. Als ik het nummer helemaal heb gespeeld begint Zack te klappen. ‘Goed zo! Je doet het erg goed!’ Ik grijns en ik stop mijn bas weer in de hoes. ‘Genoeg gedaan voor vandaag!’ Zeg ik met een glimlach. ‘Dan!’ Brul ik dan door de bus heen. Hij komt snel aangelopen. ‘Ja?’ ‘Wat gaan we morgen doen? Want dan hebben we nog geen concert op de planning staan, of wel?’ Dan schud zijn hoofd. ‘Morgenavond hebben jullie nog niets. We rijden nu naar de eerste plaats toe, waar jullie morgen een fotoshoot en interview hebben. Dan zijn jullie de rest van de dag vrij. De dag later hebben jullie in dezelfde plaats een concert.’ Verteld Dan me. Ik knik en weet genoeg.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 8 dec 2010 - 19:28:
In hoofdstuk 9/10 het concert. Dan ga je vijf hoofdstukken over een dag doen. CUWL<3

En ik ga [net als Elise ;]] raden wie de onbekende POV is. Sowieso een van de bandleden van ATL [ja, het kan ook Dan zijn of zo, maar dat lijkt mij niet logisch omdat de onbekende persoon een keer iets dacht van 'ze vindt ons echt niet aardig]
Het kan Zack zijn. Het is mogelijk. Want ik weet niet waar ze precies oefenen, maar hij is in elk geval in die ruimte, en over de anderen wordt niets gezegd. Maar het kan ook iemand anders zijn, dus zover mijn theorieën x]

Ik vind Zack wel lief doen, trouwens. Melody heeft daarvoor een niet heel aardige indruk gemaakt [vindik], en toh blijft hij aardig en geduldig en alles (: En hij is nog steeds sexy.

Ik vind het cuwl dat haar bas Alex heet. Gewoon omdat Alex sowieso een leuke naam is, en omdat Alex Alex heet. [jaaa, ik ben weer helemaal helder bezig]

Mhihi, dertig hoofdstukken! *-*
Heerlijk
Ga maar snel door met hoofdstuk 5, bitte (:
xx


Eliros
Eliros zei op 8 dec 2010 - 14:28:
Hm, ook al zeg je dat die onbekende POV pas op het laatst bekend wordt, toch blijf ik raden. Het is niet Zack, denk ik, want, nou, dat denk ik gewoon. Ik ga voor Alex. Volgens mij ging ik al voor Alex, maar ik zeg het nu nog maar eens dan. ^^
Oh, damn, ik heb ineens zin om gitaar te spelen. Ik kan geeneens gitaar spelen, maar mijn pa heeft er een en die kan ik wel even jatten om mezelf gitaar aan te leren spelen... hm, ja. Zou kunnen.
Ga maar gewoon gauw verder. <33