Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » Van der Deckens overwinning!

Death Came Through A Phatom Ship

8 dec 2010 - 15:25

162

0

227



Van der Deckens overwinning!

''Hijs het anker en maak de zeilen klaar voor vertrek! Werk harder Jullie dronken idioten! Voor schatten als pepper en goud. Laat de rijs beginnen!
Wij worden versterkt door sterke Europese wind!''

De overwining van de Verenigde Oost-Indische Company!

We hebben een Monopolie: Krijden handelen, en slaverij.
''Volle Snelheid Vooruit!''
Hij staat te bulderen alsof hij gek is... Dit schip word bestuurd door een sucsessvolle psychopaat...

Angstloos... Zonder geweten...
De beruchte Capitein Van Der Decken.

Zo geobserdeerd om de beste te zijn. Niets liever dan dat. Een gestoorde meester die alles wilt. Gaat overal heen, ookal is het er gevaarlijk... voor: ivoor, porcelijn en opium. En de VOC overwint!!!

Door de stomste poorten, door gevaarlijke Riffen, en diefvolle baaien. Respect en Wallging... Onder zijn commando voelen ze zich uitgedaagd maar toch veilig. Overwinning en Macht is waar hij voor strijd! Gericht en Focesd op Rijkdom!

''Breng mij de Rum! om de overwinningen te vieren die nog moeten komen! Laat ons zingen en drinken op een mooie en glorieuse tijd!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.