Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Ranger Guardian Signs!!!! » Episode 11: Kiyo en Pichu in een hinderlaag!!!!!!!!

Pokémon Ranger Guardian Signs!!!!

4 maart 2011 - 11:49

1010

2

235



Episode 11: Kiyo en Pichu in een hinderlaag!!!!!!!!

Kiyo wilde wraak nemen en balde zijn vuist en sloeg keihard tegen de tafel met platte vuist.
Blue Eyes schrok van de uitbarsting en keek hem bang aan.
“jij hebt Summer pijn gedaan en Pichu! Waar zijn de vrienden van Pichu!, schreeuwde Kiyo ziedend van woede tegen Blue Eyes.
“Kiyo, kalmeer! Zij is het niet waard om boos op te worden, zei Rand en hield Kiyo stevig beet bij zijn armen.
“ze heeft verdomme me vriendin pijngedaan dat laat ik niet ongestraft gebeuren en ze heeft de vrienden van Pichu ontvoerd!, riep Kiyo kwaad en deed een poging om zich los te rukken van Rand en Leanne.
“Pichu!, riep Pichu naar Kiyo en hij keek hem aan alsof hij wou zeggen dat hij door wraak niets kan oplossen.
De ogen van Pichu spraken boekdelen en Kiyo kalmeerde door de gloed van de oogjes van Pichu.
Summer hinkte naar Kiyo en pakte zijn hand beet.
“Kiyo, relax, ze heeft me dan wel verwond aan me been maar me trots is daardoor niet weggenomen, zei Summer en keek hem aan.
Kiyo werd daardoor alleen maar bozer en wilde Blue Eyes alsnog een dreun verkopen.
“Pi…CHUUUUUUU!, brulde Pichu en de Thundershock raakte Kiyo en stond onder stroom.
Kiyo viel neer tegen de benen van Rand.
“Pichu, pichu!, zei Pichu geagiteerd en zwaaide wild met zijn pootjes heen en weer.
“Kiyo, luister en Pichu en Summer ook, de leider van de Pokémon Pinchers heeft meer dan een leiders, Blue Eyes en… zei Rand en dacht diep na.
“ik weet het weer!, Red Eyes!, hij heeft me van Staraptor afgetrokken waardoor me enkel dubbel klapte er volgde een hevig gevecht door Aipom die me beschermde tegen hem en Blue Eyes en ze namen me allebei gevangen toen Aipom neerviel, ik werd gescheiden van Aipom en ze sloten mij op in een cel, vertelde Summer en Kiyo krabbelde overeind.
“dus eigenlijk… moeten we Red Eyes en Blue Eyes hebben, zei Kiyo nadenkend.
En stapte op Blue Eyes af.
Rand wilde zijn arm beet grijpen maar Leanne wuifde dat af en liet Kiyo zijn gang gaan.
“Blue Eyes, ik wil je wat vragen stellen, zei Kiyo kalm en bond de prop van haar gezicht af.
Blue Eyes knikte en Kiyo keek hen aan.
“waar is jullie schuilplaats, geef eerlijk antwoord of anders… zei Kiyo.
“e-een o-onder watertank, daar verschuilen we ons, zei Blue Eyes.
“laat haar gaan, ze moet ons de weg wijzen naar de schuilplaats, zei Kiyo en wendde zich tot Rand.
“Kiyo, dat kun je niet doen!, riep Summer en misstapte met haar voet en viel op de grond.
“wat kan ik niet doen? Als Blue Eyes de waarheid spreekt dan kan ik alsnog Red Eyes arresteren!, zei Kiyo gefrustreerd.
“maar Kiyo… stel dat je weer gewond raakt en dan, jammerde Summer en tranen rolde over haar wangen.
Kiyo trok haar overeind en troostte haar.
“dat gebeurt niet, zolang Pichu bij me is, rust jij nou maar uit, ik red me wel, zei Kiyo zacht.
Summer snikte en klampte zich vast aan hem.
“Leanne, Rand, ik ga met Blue Eyes opzoek naar Red Eyes, zorgen jullie dat Summer zich rustig houd?, zei Kiyo tegen Leanne die knikte.
Kiyo liep het huisje uit en Summer probeerde hem achterna te rennen maar viel.
“Kiyo!, nee, alsjeblieft!, riep Summer hem wanhopig na.
Pichu sprong op zijn schouder en Blue Eyes liep achter hem.
Het bleef de hele heen weg stil. Kiyo wilde niet met haar praten ookal was ze bereid om hun schuilplaats te verraden.
“waar moeten we heen?, vroeg Kiyo toen ze in een splitsing stonden.
“naar Mitonga Island, dan moeten we een bordje hebben met Mitonga Road, zei Blue Eyes nadenkend.
“ik hoop voor je dat je gelijk heb,anders zijn we verdwaald, zei Kiyo en keek om zich heen naar een bordje.
Er stond een tekst op alleen de tekst was zo vervaagd dat hij alleen de letter “M’ en “R” kon ontcijferen van het bord.
Er liepen tientallen Pokémon rond en naar wat hij zocht was een Marill.
“Pichu!, zei Pichu en sprong van zijn schouder.
Hij begon op zijn Ukelele te spelen en een aantal Pokémon kwamen tevoorschijn.
“ja, die moest ik hebben! Capture On, Marill!, riep Kiyo en wees naar de Marill.
“mar?, vroeg de Marill.
Hij richtte zijn arm naar de Marill en schoot de Capture Disc recht op Marill af.
Die keek verbouwereerd om zich heen toen de Disc om hem heen cirkelde en Marill verzette zich en tackelde Kiyo die naar achteren viel maar hij probeerde het nog een keer.
“Pi…chuuuuuu!, riep Pichu en vuurde een Thunderbolt af op Marill die verlamd was door de impact.
“dankje, Pichu!, riep Kiyo en liet zijn Capture Disc sneller rond draaien en Marill was gevangen.
“Capture compleet!, zei Kiyo en Marill keek hem aan.
“trouwens Ranger, wat gebeurt er als jij je arm breekt en een Capture moet uitvoeren, zei Blue Eyes nonchalant.
“dat… ik vertrouw jou niet, zei Kiyo achterdochtig.
“NU!, riep Blue Eyes en tientallen leden van de Pokémon Pinchers kwamen uit de bosjes tevoorschijn.
Ze stuurde enkele Pokémon af op Kiyo en Pichu.
“BLUE EYES DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!, riep Kiyo toen hij was omsingeld door de Pinchers.
“maar wie zei dat ik je er heen ging brengen?, vroeg Blue Eyes met een valse grijns op haar gezicht.
“dit zet ik je betaald! Auw!, riep Kiyo toen hij een klap kreeg van een Makuhita.
Pichu was ook omsingeld en ze wilde hem wat aan doen.
Hij sprong voor de Tyranitar die een Hyper Beam afvuurde en werd zelf geraakt.
Kiyo slingerde naar achteren en knalde met een harde klap tegen een boom.
“pichu!, riep Pichu huilend en rende naar hem toe.
De Pinchers vluchtte en Kiyo had zijn schouder beetgegrepen en krabbelde overeind.
“dat rot…wijf.. auw… ik krijg haar wel!, riep Kiyo en zakte door zijn knieën van de pijn.
Hij was zo kwaad dat hij de kracht had om op te staan.
“Kiyo!, riep een bekende stem en zag dat het Rand was.
Hij keek om en werd overeind getild door Rand.
“Rand, ze heeft me in een hinderlaag gestuurd en is ontsnapt, auw, zei Kiyo en tranen van boosheid en pijn vloeide over zijn wangen.
“kon je, je Styler niet gebruiken?, vroeg Rand en keek Kiyo aan.
“nee!, ik kreeg geen kans om omdat ik Pichu beschermde tegen haar en het gebeurde snel, zei Kiyo en het duizelde hem vreselijk.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 26 dec 2010 - 19:57:
Waaa!
Snel verder!


PokemonPower
PokemonPower zei op 10 dec 2010 - 16:58:
coole epi
sorry, maar ik had gister geen tijd om hem te lezen