Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » Bloedvlekken op de Kapiteins jas.

Death Came Through A Phatom Ship

9 dec 2010 - 19:17

190

0

246



Bloedvlekken op de Kapiteins jas.

Kom Catharina en kus het goude medaille, een trophee voor de meest gerespecteerde man hier in de buurt. Blaas met mij aan de opium pijp en drink nog wat meer wijn.

Ik hou van je, maar niet zoveel als mijn zee, schip en crew. Wat?!
En nu verberg je je angst en dat was je grootste fout, ik zou moeten overwegen je te mollestreren!

Catharina! Als je me probeert te verlaten, dan zal dat gevolgen hebben. Een prachtig huis gebouwt voor mijn vrouw om in te leven, die altijd zit te zijken als een van mijn scheepsknechten...

Catharina! Hij twijfelt aan zijn huwelijk en God... want er zitten bloedvlekken op de kapiteins jas. Ik sta voor Macht, Lust en willskracht om te verslaan!
Het masker dat ik draag is lief... maar mijn gezicht daaronder niet!

Neem, Beroof en Verkracht! Laat de anderen niet ontsnappen. Zoals wij door de Indische zeeen varen. We zijlen harteloos onder de vlag van piraterij!
Wij verpest hun leven. Exuteer hun kinderen recht voor hun ogen! En mijn schatkamers zullen gevuld worden, met de mooiste dingen op aarde.

Ik noem het PASSIE! en geen zonde, om meer en meer te vermoorden!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.