Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Death Came Through A Phatom Ship » Het vertrek naar een verschrikkelijke vloek op zee!

Death Came Through A Phatom Ship

9 dec 2010 - 20:15

340

0

247



Het vertrek naar een verschrikkelijke vloek op zee!

Beste nummer op het album!

De crew bevroor, toen hij het bloed van zijn jas af veegde en gooide de dode man bruut overboort.

Het kwam allemaal door die storm, daardoor bleven ze zolang geancerd, hij zwoor dat hij zou zijlen zo goed als slecht het ook mocht gaan!

*spookmuziekje*

Ineens schreeuwde hij kijhard: ''Ik zal om kaap de goede hoop zijlen, ookal moet ik zijlen to Doomsdag!!''

De aanwezigen konden zeggen: Hun meester was als een duivel op dit varende stuk van de Hell. Daar en toen gaf hij het signaal voor vertrek!

''Zeil weg en hijs het anker!!!'' En ze verlieten ze de haven. Met achter zicht de Paas klokken klingen door het monsterlijke geluid van de zee, gecombineerd met het zicht van een schip die zijlt naar zijn toekomst...

Hij had gekozen om zich tegen God te keren. En er was nu geen weg meer trug... na zijn stomme keus. Sindsdien waren ze verdwaald. Het deck overstroomde en door de bliksem zag het schip eruit als een pikzwarte karcass

De storm stierf weg.. maar een duistere schreeuw bleef, want het zou nooit meer dag worden...

Varend in oneindige schemering, voorbewigend op vloeibare grond, maanden gingen voorbij en land werd nooit gevonden....

(Nu word het leuk... gnagnagna)

*Spookmuziekje*

Het eten raakte op, en ziektes braken uit!!! Zelfmoord werd een gewoonte, Sommige schoten zich door het hoofd, andere sprongen en verdronken.
De doden werden verpakt in doeken en ontdaan in de zee, begraven in een waterig graf, na een korte seremonie!

De Crew bevroor toen hij de cabine uitkwam met mes en geweer, afslachtend wie nog overwaren, een voor een. Er was een kwaadaardige moorlustige blik in zijn ogen.

Op de tijd dat hij klaar was, Was het schip bezaaid met lijken!

Van der Decken zette zichzelf aan het wiel, schreeuwend naar Cristus: ''Ik zal niet opgeven!'' En opeens begon een nieuwe storm te razen en onweer kwam op!

De top van de mast brak af, boven op hem, een stuk van de mast zat recht door zijn borst, in een staande positie, vastgespijkerd aan het dek... En zo overleed een man... ...EN WAS EEN SPOOK ONTSTAAN!!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.