Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Unreal » Part One

Unreal

9 dec 2010 - 21:52

291

1

177



Part One

Soms neemt mijn fantasie mijn lichaam over. Dan fantaseer ik over dingen die niet echt zijn, die nooit echt zullen worden. Een moment waarop dit vaak gebeurd, is als ik onder de douche sta. Op een of andere manier zweef ik dan weg van deze wereld, naar mijn eigen wereld hier ver vandaan. Waar vampiers en draken bestaan, waar een oorlog woed, maar waar mensen toch gelukkig kunnen zijn. Een wereld waar alles kan, en waar iedere keer als ik een reisje maak naar mijn fantasy-land, nieuwe dingen ontstaan. Al jaren geleden, toen ik die wereld ontdekte, besloot ik er een boek over te schrijven. Iets waar ik meerdere keren aan ben begonnen, maar wat ik nooit af heb kunnen maken. Het gebrek aan woorden stond - en staat - me in de weg. Sommige dingen kunnen niet beschreven worden in woorden. Die moeten worden gezien, gevoeld. Mensen moeten het zelf kunnen waarnemen en beleven.
Vandaag ben ik opnieuw verzonken in mijn fantasie. En dat alles door een foto die ik een week geleden op een profielensite ben tegen gekomen. Vanaf het eerste moment dat ik die foto zag, gebeurde er van alles tegelijk. Mijn hart begon sneller te kloppen, alsof het me waarschuwde. Mijn vingers begonnen te tintelen, door een of andere onbekende reden. Ik wist dat ik niet te dicht bij deze jongen moest komen, maar alles aan hem trok me aan. Ik kon de verleiding niet weerstaan en stuurde hem een berichtje, wat hij al snel beantwoordde. Sindsdien sturen we elkaar iedere dag berichtjes en het word steeds gezelliger. En nu zat ik onder de douche - ik was te moe om nog te kunnen staan - en staarde voor me uit, met mijn gedachten in mijn fantasy-land, bij die jongen van internet.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 10 dec 2010 - 8:59:
Leeeuk! (:

Je schrijft heeel erg leuk en goed! (:

Mag ik misschien weer een melding als je verder gegaan bent?

<'3