Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » reclame:D » My heart goes Bang Bang Boom[6]

reclame:D

2 okt 2008 - 9:24

446

1

185



My heart goes Bang Bang Boom[6]

Je pakt een propje papier wat op Bill's bureau ligt en ziet dat er een soort vlinder op is getekend. ''Kijk!'' Georg pakt het aan. ''WIE WIL EEN MISLUKTE TEKENING VAN BILL?'' Roept hij keihard naar de fans. Je hoort zacht ''IK'' geschreeuw maar vooral gegil. Georg gooit de tekening naar de fans en met zijn allen duiken ze erop. Je ziet een soort gevecht ontstaan en jij en Georg kijken rustig toe. Iedereen heeft een stíºkje Papier of vlinder. Jij Georg moeten lachen om de fans. ''Zelfs al je water op ze gooit zijn ze blij.'' fluisterd Georg naar je. ''Of naar ze spuugt.'' zeg je grijnzend. Georg pakt Bill's prullenbak [die hij in zijn kamer heeft staan, vol propjes papier enzz.] en leegt hem op de fans. ''BILLS PRULLETJES MENSEN!'' roep je keihard. Weer ontstaat een soort gevecht en je kunt zien wat Bill allemaal in zijn prullenbak had zitten. Papiertjes, Pakjes drinken. Notities. Je grijnst. ''Omg, mag dit wel van Bill?'' zeg je tegen Georg. ''Als het niet mag, schuif je de schuld maar naar mij hoor!'' Je glimlacht en ziet de fans nog steeds ruzie hebben om een stukje kauwgum. ''GEORG?'' word naar boven geroepen. ''JA? WAT IS ER?'' roept Georg terug. Je ziet Gustav naar boven komen. ''Wat doe je hier?'' ''Fans gek maken.'' zegt Georg lachend. De fans zijn nu ook GUSTAV aan het roepen. ''HALLO LIEVERDJES!'' roept Gustav en de fans gillen nu nog harder. Je hoort nog iemand de trap opkomen en je ziet Seth er staan. ''Het is nu echt een gekkehuis daar beneden.'' zegt hij tegen jou. ''Nou, daar buiten ook!'' zeg je lachend. Shivaughn komt ook de trap op. ''SETH?'' ''JAA?'' ''WAAR BEN JIJ?'' ''HIER!'' Ze loopt nu ook de kamer binnen. ''Wauw! Is dit Bill's kamer?'' ''Jeahh.'' zegt Gustav. ''Wie ben jij?'' vraagt Georg. ''Shivaughn, nice to meet youu!'' ''Oke, ik ben Georg.'' ''Wist ik.'' ''FAn?'' ''Ja.'' ''Ok.''



Doodse stilte.



''Hm, wat denken jullie ervan als ik ga Crowdsurfen op die fans.'' zeg je opeens.'' Iedereen kijkt je raar aan. ''Dat ga je echt doen?'' zegt Gustav. ''Alleen als Georg met mij mee gaat surfen!'' Georg twijfelt. ''Kom op Schatz, dat durf je toch wel.'' ''Uuwhh.'' ''Whahaha, ik ben bij je.'' ''Nou oke dan.'' Jullie lopen naar een verdieping lager en zetten het raam open. Voordat de fans naar binnen kunnen klimmen gaan er al 2 bewakers voor staan. ''MENSEN, ALS JULLIE ONS OPVANGEN GAAN WIJ CROWDSURFEN!'' roep je. De fans gillen weer keihard. ''EN ALS JULLIE ONS HEEL LATEN EN WEER VOOR HUIS ZETTEN!'' roept Georg erachteraan. De fans schreeuwen JA. En jullie springen in de CROWD met FANS.




geschreven door: BUBBLEx op www.quizlet.nl

http://www.quizlet.nl/serie/13566/my-heart-goes-bang-bang-boom/


Reacties:


reclame zei op 2 okt 2008 - 9:24:
oeps ik bhen er bij vergete te segge dat dit deel 6 is