Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon » Proloog.

Pokémon

19 dec 2010 - 12:34

239

0

293



Proloog.

Ergens in een regio genaamd de Kanto regio was een klein dorpje Pallet Town.
Daar in dat kleine dorpje woonde een jongen genaamd Ash Ketchum.
Hij zou de volgende dag tien jaar worden en op Pokémon reis mogen.
Beginnende trainers in Kanto konden tussen drie Pokémon kiezen: Bulbasaur, Charmander en Squirtle.
De tv in de jongen zijn kamer stond aan. Er was een groot gevecht gaande; een Nidorino tegen een Gengar.
“ik ben Ash Ketchum uit Pallet Town en ik wil de beste Pokémonmeester worden die er is!, riep Ash uit en trok zijn pet achterste voren en trok zijn handschoen aan.
“Ash!, het is allang tijd om te gaan slapen, zei de moeder van hem streng.
Ze heette Delia Ketchum en was erg lief voor haar zoon.
“maar mam, ik kan niet slapen, zei Ash en keek zijn moeder geërgerd aan.
“als je niet kan slapen, ga dan leren, zei Delia en zette hem op een ander net waar een Professor op te zien was en wees met een stok op drie verschillende plaatjes.
“doe je pyjama aan en daarna direct je bed in, zei Delia en verliet zijn kamer.
Na een halfuur was het progamma afgelopen en kroop Ash in bed.
En viel direct inslaap.
Hij droomde over welke Pokémon hij zou nemen.
Toen het ochtend was gooide hij zijn wekker tegen de vloer die kapot ging en Ash schrok wakker.
“ik kom te laat!, riep Ash en trok snel zijn schoenen en sokken aan en rende snel het huis uit.

Word vervolgd...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.