Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Everyone talks about Bella and Edward, but what if this time it about me Rosalie Hale » 005

Everyone talks about Bella and Edward, but what if this time it about me Rosalie Hale

13 dec 2010 - 15:53

553

2

175



005

ik ben uit mijn dip en ga nu verder

Rosalie pov :

''Hoe zo vindt jij me niet dom .'' zeg ik gemeen ik trek me los , omdat ik niet wil dat hij me gedachten leest . 1 deel van me wil hem dicht bij me hebben en mijn andere deel wilt hem juist heel ver van me weg .

`````Thuis`````

'' Rose , kom je mee shoppen .'' zegt Alice ik voel de zenuwachtigheid in haar stem ik weet dat ze me iets wil zeggen maar ver van iedereen dus ik bedoel Edward want hij leest iedereens gedachte zonder pardon , ook al kan ie niet
je gedachte lezen hij hoeft soms niet je gedachte te elzen hij weet al wat je denkt van af je lichaamstaal .'' Tuurlijk Alice .'' zei ik .'' Gaan we met jou auto , of de mijne .'' zei Alice toen we buiten waren .'' Mijnes .'' zei ik .'' Oke , kom je .''
zei ze . Soms was Alice super hyper en soms super depri , ik vraag me af wat ze te zegge heeft . We stapten snel in mijn mooie rode auto .'' Oke , Alice wat moet je me vertellen .'' zeg ik , Ik zie een schim rennen door de bos ik kijk beter maar het lijkt niet op Edward of iemand anders het lijkt meer op een vieze stinkende HOND ( Sorry voor Jacob liefhebbers ) Wat doet hij nou hier we zijn bijna bij de plek dat je de bos niet meer ziet ik stop de auto en Alice kijkt me vragend aan .'' Wat doe je nou .'' zegt ze ' KIJK DIE VIEZE HOND DAAR .' zeg ik maar het is meer schreeuwen dan zeggen .' Rustig Rose die sukkels gaan iet eens proberen iets te doen ze zijn bang voor ons .' zeg Alice sussend , ik heb nooit van honden gehouden en nu dus ook niet van Die vreselijke stinkende wolven .' Wat doe je debiele Hond .' sis ik tegen Jacob die ik uit duizenden herken , omdat ik zo vaak met hem heb gevochten . ' Ik kom jullie alleen waarschuwen dat jullie mijn vriendin Bella niet moeten aanraken want anders gaat het jullie einde worden .' zegt hij nadat hij in de bosjes is gerend om zich in zijn mensen vorm te veranderen .' HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH , houdt een mens van jou , een debiele stinkende hond .' ik lach nog even tot hij zijn mond open maakt .' Ja tenminste houdt iemand van me , jij bent zo alleen .' zegt hij , dat is voor mij de druppel , hij komt voor mijn auto staan en laat zijn stinkende zweet op mijn auto vallen en dan beledigt hij mij als hij denkt dat hij nu naar zijn debiele vriendin kan rennen heeft hij het goed mis .' HIER GA JE SPIJT VAN KRIJGEN 'HOND' WAT DENK JE WEL NIET DAT JE BENT .' Ik gil denk ik de hele bos bij elkaar en dan op eens zie ik wel 5 wolven voor me staan die allemaal terug rennen om zich in zijn mensen vorm te veranderen .' Vuile Bloedzuiger, als je Jacob aanraakt met je tengels dan doden we je op een onvriendelijke manier .' zegt hij sissend .' O , dus die debiele hond heeft versterking gehaald van zijn andere ``Debiele`` vrienden .' met de nadruk op debiele zeg ik dan .' Nou , kom maar op maar ik waarschuw je wanneer ik boos ben dan lijk ik wel op de duivel en dan ga je hopen dat jullie me nooit hadden beledigt .' sis ik tussen hun . Op eens komt er een meisje ter voor schijn .


Reacties:


justAgirl
justAgirl zei op 22 dec 2010 - 15:26:
waaah ik heb net je hele verhaal in 1 keer gelezen en ben benieuwd hoe het verder gaat
het is echt heeel leuk (:
snel snel snel verder
xxxx<3


wordslover
wordslover zei op 13 dec 2010 - 18:49:
Waaaauw!
Spannend!

Hoewel ik best wel weerwolf-fan ben, vind ik het ook altijd handiger om ze in vampier verhalen zo neer te zetten, leuk gedaan!

Ga je wel heeeel snel weer verder?
En mag ik dan weer een melding?

<'3