Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Melody's Diary » Deel 10. Hi!

Melody's Diary

11 jan 2009 - 20:13

458

1

157



Deel 10. Hi!

Mijn hart bonkt in mijn keel terwijl ik door de nog onbekende straten van Berlijn loop. Vandaag is het zover. Vandaag ga ik Jim ontmoeten. We hebben afgesproken in een café dat erg bekend schijnt te zijn. Ik had hem maar vertelt dat ik het kende. Ik kon hem moeilijk vragen me op te komen halen. Dan weet hij meteen mijn adres en word ik gestalkt als hij meer wil dan ik denk. Het zou me niks verbazen. Café Moonlight verschijnt in beeld en ik voel dat ik langzamer ga lopen. Met zwetende handen pak ik de koude deurklink vast en duw ik het naar beneden. De deur piept als ik hem opendoe en het gepraat verstomd hier en daar een beetje. Ik kijk met grote ogen rond. Van buiten lijkt het een stamcafé maar vanbinnen is het net een luxe lunchroom alla McDonald's alleen dan zonder de grote M'en en de patatlucht. Ik zoek ondertussen intensief naar Jim. Waar zou hij zitten? Als ik na een paar minuten niemand zie die ik voor Jim mogelijk houd wil ik me omdraaien als ik plots een jongen opmerk. Ik schat hem 18 of 19 en hij zit weggestopt in een hoekje, zijn cola druk bekijkend, met zijn zwarte haren die onder een pet vandaan komen. Een beetje twijfelachtig loop ik naar hem toe en als ik vlakbij ben verzamel ik de moed om hem aan te spreken.
"Ben jij Jim" vraag ik voorzichtig. De jongen kijkt op van zijn cola en glimlacht.
"Jij moet Sascha zijn" Ik knik en ga tegenover hem zitten. "Welkom in Berlijn" Ik glimlach dankbaar.
"Dank je, het is wel wennen hoor. Van zo'n bergdorpje naar een wereldstad"
"Is met alles zo. Maar je zult snel gewend zijn"
"Ik hoop het" Ik steek mijn hand op naar de ober die meteen aan komt lopen.
"Ja mevrouw"
"1 cola light alstublieft" De ober noteert mijn bestelling op zijn kladblokje en loopt dan naar de bar.
"Weet je, ik had je totaal anders voorgesteld" Jim neemt een slok van zijn cola en kijkt me afwachtend aan.
"Ja, ik jou ook. Maar dat krijg je met internet" Jim knikt en glimlacht zwakjes. Zijn bruine puppyoogjes kijken me stralend aan, alsof een klein kind een enorme lolly heeft gekregen. Ik mag hem wel. Hij is leuk en ziet er ook nog aantrekkelijk uit. Al is ie wel wat mager. Ik hoop dat we goede vrienden kunnen worden. Al moet ik nog wel een manier zien te vinden om hem te vertellen dat ik eigenlijk niet Sascha heet maar dat is voor later.

Jullie lezers mogen kiezen wat er gebeurd:
1. Melody(Sascha) gaat terug naar Oostenrijk omdat.....(vul zelf in)
2. Melody blijft in Berlijn en gaat gewoon naar school maar krijgt vervolgens.......(vul ook zelf in)


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 11 jan 2009 - 20:23:
Gij moet verder, Hij is very goed!
Maar eerst, stel ik u voor aan mijn ideeën!

1. Melody(Sascha) gaat terug naar Oostenrijk omdat....... haar vader herrijst van de dood en een schone lei wilt beginnne. Maar het gaat mis omdat hij haar dan beignt te slaan. Jim leest dat dan op haar site geval en komt naar haar toe en ze lopen samen weg...

2. Melody blijft in Berlijn en gaat gewoon naar school maar krijgt vervolgens..... problemen met hangjongeren die haar niet mogen. Jim hoort daar bij, en prbeert haar op de goede been te houden, maar dat lukt niet... Ze wil niet meer naar school en gaat ook niet meer ofzo. Het gaat steeds slechter met haar en word ziek...


Weet ik veeell.. Je doet het er maar meee. Je kan het natuurlijk ook combineren.

Xx. Joyce