Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Loving Christmas With You...{AF} » Hoofdstuk 1.

Loving Christmas With You...{AF}

13 dec 2010 - 20:32

450

0

175



Hoofdstuk 1.

Ik zat druk aan mijn huiswerk zuchtend stond ik op en liep naar het raam. Waarom moesten al die docenten dan ook vlak voor de kerstvakantie zoveel huiswerk opgeven. Alles moest nu nog even snel, snel, snel. Ik baalde ik had genoeg van al dat huiswerk. Was het alvast maar kerst. Nog even dan was het vakantie. Dan kon ik me helemaal storten op de kerst en de inkopen en alles regelen. Ik keek er echt naar uit. Wij thuis waren helemaal gek van de kerst. Nog twee weken en dan was ik ook jarig. Maar eerst moest ik helaas weer verder met mijn huiswerk. Ik nam een slok van mijn blikje Energy drank in de hoop dat het me nog dat extra beetje energie zou geven. Plotseling vloog de deur open Demi kwam binnen. ‘Sorry, Mary ik kon haar niet meer tegenhouden. Ze wilde je graag nog een kus geven voor het slapen gaan.’ Zei Daniel. ‘Het is al goed, Dan.’ Zei ik terwijl ik mijn broer aankeek. Hij glimlachte ik tilde Demi op en keek samen met haar uit het raam. ‘Breng je haar zo naar mij?’ Zei Daniel. ‘Ja geef me nog vijf minuutjes dan breng ik haar.’ Zei ik terwijl ik me omdraaide naar het raam. ‘Kijk Demi hoe helder de sterrenhemel vandaag is.’ Zei ik terwijl ik naar de sterren wees. Ze knikte en keek haar ogen uit. ‘Mooi, al die sterre.’ Zei Demi terwijl ze bewonderend naar buiten wees. ‘Een vallende ster.’ Zei ik. ‘Nu mag je een wens doen.’ Zei ik tegen Demi. ‘Ik wes…’ Zei Demi terwijl ze nadacht. ‘Je mag het nooit hardop zeggen, want dan komt je wens niet uit.’ Zei ik tegen Demi. ‘Oké, heb jij ook wes gedaan.’ Zei Demi. ‘Ja, Demi ik heb ook een wens gedaan.’ Ik nam haar mee naar de slaapkamer van Dan. ‘Welterusten.’ Zei ik terwijl ik haar op wang kuste. Ik zette haar neer en Dan knielde naast Demi neer en kleedde haar uit. We waren ongelooflijk wijs met ons kleine zusje. Ze was net vier. Ik was bijna 18 en Dan is 22. We waren sowieso een hechte familie. Mijn ouders waren stapelgek op elkaar. Paul had Serena al vrij gauw ten huwelijk gevraagd ze waren onafscheidelijk. Mijn moeder was zwanger van Daniel op haar 21ste en ik kwam vier jaar later. Het plan was 2 kinderen maar toen kwam Demi. Ze was een ongelukje maar uiteindelijk volkomen gewenst. Allemaal waren we stapelgek op haar. Ik stond weer voor het raam en dacht aan de wens. Ik had het ultieme kerstcadeau gewenst. Dromerig staarde ik naar buiten. Al gauw ontwaakte ik uit mijn droom en ging gauw verder met mijn huiswerk.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.