Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Loving Christmas With You...{AF} » Hoofdstuk 5.

Loving Christmas With You...{AF}

13 dec 2010 - 20:35

502

0

223



Hoofdstuk 5.

Ik stak de sleutel in het van de deur. ‘Hier woon ik.’ Zei ik. ‘Mooi huis.’ Zei Nicholas. Ik opende de deur. ‘Rentre monsieur.’ Zei ik lachend tegen Nicholas. ‘Voordat we naar binnen gaan wil ik je graag wat vragen.’ Zei Nicholas hij klonk een beetje zenuwachtig. ‘Ja?’ Zei ik terwijl ik hem vol verwachting aankeek. ‘Lieve Mary wil jij met mij naar het kerstbal.? Ik weet dat wel elkaar nog niet zo lang kennen maar ik hoop dat je ja zegt.’ Zei Nicholas. ‘Mary, zeggen ja? Mary!’ Zei het kleine meisje dat in de deuropening stond. ‘Ja, Demi natuurlijk zeg ik ja tegen zo’n knappe jongen.’ Zei ik tegen Demi. ‘Nicholas dit is mijn zusje Demi en Demi dit is Nicholas een vriend van mij.’ Zei ik. ‘Oow en Nicholas ik ga dolgraag met je mee naar het feest.’ Zei ik. Nicholas leek opgelucht. ‘Ik was al bang, dat je al bezet was.’ Zei Nicholas. ‘Je hebt geluk de jongens hebben allemaal al een date en ik was nog niet gevraagd.’ Zei ik. ‘Dat valt toch wel een beetje mee? Wie wil er nou niet gaan met zo’n mooi meisje. Ik heb er nu al zin in.’ Zei Nicholas. ‘Nicolas vinden Mary leuk?’ Zei Demi. Hij tilde Demi op. Fluisterde haar iets in haar oor. Ze fluisterde ook iets terug. ‘Nicholas, wat heb je haar verteld?’ Zei Mary nieuwsgierig. ‘Oow een klein geheimpje, wees maar niet bang ze zal het je niet vertellen. Hé Demi dat heb je beloofd.’ Zei Nicholas. ‘Nee, Demi beloofe Nicolas, dus Demi houden mond dicht.’ Zei Demi. ‘Goed zo Demi.’ Zei Nicholas die het huis in liep met Demi nog op zijn arm. Verslagen stond ik daar. ‘En ik dan Nicholas wanneer hoor ik het dan?’ Zei ik verslagen. ‘Als de tijd daar is!’ Zei Nicholas. Ik baalde ik wilde weten wat die Demi verteld had. Helaas voor mij zou geen van de beide me nu vertellen wat dat was. Ik sloot de deur en liep achter Nicholas en Demi aan. Demi was gek op Nicholas die haar door de kamer zwierde. Lachend leunde ik tegen de deurpost en bekeek Demi en Nicholas. ‘Willen jullie ook wat drinken?’ Zei ik. ‘Ja lekker.’ Riep Demi lachend. Nicholas zette haar nu op zijn schouders. Al gauw liepen ze me achterna de keuken in. Hij tilde haar van zijn schouders en liep samen met Demi naar me toe. Ik ga ze hun drinken. Demi vond het jammer dat Nicholas weer naar huis moest en zette haar pruillipje op. ‘Niet zo treurig kleine meid, ik kom wel weer een keer. Ik laat je niet helemaal achter.’ Zei Nicholas terwijl die haar knuffelde. ‘Tot morgen Mary.’ Zei hij terwijl die een kus op mijn wang drukte. ‘Tot morgen Nicholas.’ Zei ik verward. ‘Tot een andere keer Demi, pas je goed op Mary.’ Zei Nicholas en knipoogde naar haar. ‘Tuurlijk, Nicolas, je beloven snel terug te komen?’ Zei Demi. ‘Dat weet je toch?’ Zei Nicholas. Hij liep het pad af en zwaaide.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.